Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید کمیته اجرایی AFC تعیین کرده است تا تیم ها بازی های رفت و برگشت را در کشورهای یکدیگر به انجام برسانند و حالا باید روی این تصمیم خود پافشاری کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از انتخاب بهترین فدراسیون فوتبال آسیا گفت:

خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احترام می گذارم به فدراسیون های فوتبال ژاپن و کره که هر دوی آنها می توانستند به این عنوان دست پیدا کنند. به هرحال این نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بود و ما از آنها تشکر می کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. این عنوان بهترین در آسیا برای همه فوتبالی های ایران است. همه بازیکنان، مربیان، مدیران، هیات فوتبال ها و … در این موفقیت دخیل هستند. به هرحال ایران در این مراسم عنوان بهترین را به دست آورد نه مهدی تاج.

او در ادامه گفت:

از همه رسانه هایی که از ما انتقاد کردند و آنهایی که به ما کمک کردند، ممنونم. به هرحال آنها هم انتخاب شدند و توانستند این عنوان را به دست بیاورند. به هرحال انتقادات موجب رشد ما شد و در مجموع می توان گفت تمام کشور موفق شدند عنوان بهترین را به دست بیاورند.

مهدی تاج درباره دستاوردهای حضور در جلسات یکی دو روز اخیر AFC گفت:

همین الان با آقای اینفانتینو هم صحبت می کردم، ایشان هم به مانند تمام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد بودند فوتبال باید از سیاست جدا باشد و بازی های رفت و برگشت در تمام دنیا به مانند همیشه برگزار شود و آسیا هم از این قاعده مستثنی نیست. چیزی که مهم است این است که در بحث afc نام ایران نبود و وقتی ما پرسیدیم، گفتند به این دلیل که مسئله شما از قبل بوده و این کشورها اخیرا با هم درگیر شدند نام شما نیامده است.

مهدی تاج ادامه داد:

اما چیزی که مشخص است این است که تمام تیم ها باید به صورت رفت و برگشت در کشورهای یکدیگر به بازی بپردازند. این تصمیم اتفاقی است که افتاده و حالا باید دید afc پافشاری خواهد کرد که این اتفاق بیفتد یا خیر. به هرحال فوتبال برای همه مردم دنیاست و کسی نمی تواند آنها را از این حق محروم کند، مگر اینکه امنیت نباشد؛ اما ما امنیت را به طور کامل داریم و حتی امنیت کشورهای عراق و سوریه را هم تامین کردیم و آنها نیز بازی های خود را در ایران برگزار کردند و کشورهای زیادی به همین دلیل به ایران آمدند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)

تمرین امروز پرسپولیس با میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فوتبال بانوان (عکس) نتايج دور برگشت ليگ برتر فوتبال بانوان

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس