Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده پلیس استان بوشهر گفت: محموله بزرگ قاچاق پرندگان کم‌یاب در استان بوشهر کشف شد.

حجم ویدیو: 7.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10 دانلود ویدیو

سردار خلیل واعظی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق Contraband عزمی جدی داریم و در این راستا طرح‌های مختلف اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به افزایش کشفیات کالای قاچاق در استان بوشهر طی سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته فضا برای فعالیت قاچاقچیان در سطح استان بوشهر نا امن شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله قاچاق پرندگان کمیاب در عسلویه خبر داد و اضافه کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق پرندگان شکاری به وسیله گروهی قاچاقچی Smuggler پرنده، پلیس Police مکان‌های احتمالی حضور این افراد را شناسایی و تحت نظر گرفت.
وی بیان کرد: شامگاه جمعه تیم عملیاتی پلیس آگاهی شهرستان عسلویه سه دستگاه خودرو حامل پرندگان شکاری را در حالی که به‌وسیله سه دستگاه موتورسیکلت اسکورت می‌شدند شناسایی و تحت تعقیب قرار داد.
سردار واعظی اضافه کرد: با توقف این خودروها تعداد ۳۷ بهله پرنده شکاری از نوع شاهین و بالابان کشف، سه دستگاه خودرو و سه دستگاه موتوسیکلت توقیف تعدادی متهم نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرندگان کشف شده بنا به نظر کارشناسان محیط زیست بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: قاچاقچیان قصد داشتند این پرندگان را از سواحل عسلویه به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که با هوشیاری پلیس ناکام شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر| کشف ۲۱۰ هزار میلیارد کالای قاچاق در مرزها؛ ۲۳ ‌قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از کشف ۲۱۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا کالاهای قاچاق ممنوعه معدوم شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3056310 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کشف فلزیاب‌های قاچاق در خانه‌ای در رودسر
  • کشف کالای قاچاق میلیاردی در گیلان
  • کشف بیش از یک هزار میلیارد کالای قاچاق در گیلان
  • کشف بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۳ روز در گیلان
  • بوشهر| کشف ۲۱۰ هزار میلیارد کالای قاچاق در مرزها؛ ۲۳ ‌قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید
  • کشف بیش از ۱۰۰۰میلیارد کالای قاچاق در گیلان
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی شهر