Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@13:20:23 GMT

سام آلاردایس رسما سرمربی تیم اورتون شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۱۳۹۸

سام آلاردایس رسما سرمربی تیم اورتون شد

باشگاه اورتون به طور رسمی سام آلاردایس را بعنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش قدس آنلاین، بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت آلاردایس به عنوان سرمربی جدید تافی ها برگزیده شد. در ماه اکتبر مدیران باشگاه اورتون تصمیم گرفتند رونالد کومان، سرمربی خود را به علت نتایج ضعیف این فصل اخراج کنند و پروسه انتخاب سرمربی تا امروز طول کشید تا بالاخره سرمربی سابق تیم ملی انگلیس هدایت تافی ها را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلاردایس که ۶ ماه قبل از پالاس جدا شده بود در آن مقطع اعلام کرد که دیگر علاقه ای به پذیرش پست جدیدی ندارد؛ اما حالا به عنوان سرمربی اورتون برگزیده شد.

اورتون در حال حاضر در رده هفدهم قرار داشته و تنها ۲ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و امیدوار است با آلاردایس متحول شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز