Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرمشهر - مدیر انجمن ستاره شناسی خرمشهر گفت: تاکنون به حدود چهار هزار دانش آموز در مدارس خرمشهر و آبادان آموزش یک روزه علم نجوم داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عرفات شریفی عصر امروز در حاشیه برگزاری «نجوم و علوم کاربردی در آن با محوریت دریا» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: موسسه ستاره شناسی خرمشهر با انجمن ستاره شناسی آبادان و خرمشهر که زیر مجموعه آن است، در خرمشهر حدود ۲۵۰ عضو مستقیم دارد به آموزش یک روزه به حدود چهار هزار نفر در مدارس نیز پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین این موسسه جلسات رصد را در هفت شهرستان استان خوزستان برگزار کرده است.

مدیر انجمن ستاره شناسی خرمشهر، در نظر گرفتن محل برای فعالیت این موسسه را خواستار شد و در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در این خصوص گفت: انجمن ستاره شناسی خرمشهر برای مراجعه و رسیدگی علاقمندان احتیاج به یک محل و حداقل یک دفتر دارد که اکنون و پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از فعالیت این انجمن این محل در اختیار این موسسه قرار نگرفته است.

وی افزود: وسایل و تجهیزات رصد در خرمشهر در حال حاضر در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده و در آبادان در پژوهش سرا قرار گرفته است اما محل ثابتی برای فعالیت و ساماندهی امور وجود ندارد.

مدیر انجمن ستاره شناسی خرمشهر با یادآور شدن اینکه همایش نجوم با تکیه بر دریا برای نخستین بار در کشور امروز در خرمشهر برگزار شد، افزود: در این کارگاه ها به بیان مسائلی همچون تاثیر نجوم در امور نظامی، نقش موقعیت ستارگان در جهت یابی، تاثیر پذیری موجودات زنده از اتفااقات نجومی پرداخته شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند