Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > هنر - همشهری آنلاین:
در حراج آثار مدرن و معاصر خاورمیانه بونامز لندن ۱۷ اثر از هنرمندان ایرانی عرضه و ۱۲ اثر به ارزش کلی ۲۸۹ هزار پوند فروخته شد.

به گزارش هنرآنلاين، حراج روز 28 نوامبر (هفتم آذرماه) که به آثار هنر مدرن و معاصر خاورمیانه اختصاص داشت، با فروش کلی يك ميليون و 400 هزار پوند به کار خود پایان داد و سهم آثار هنرمندان ایرانی بیش از یک‌پنجم فروش کل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حراج آثاری از سهراب سپهری، منوچهر یکتایی، فرامرز پیلارام، مسعود عربشاهی، ساسان بهنام بختیار، ی. ز. کامی، فرزاد کوهان و مارکو گریگوریان چکش خوردند.

دو اثر فخرالنسا زید، هنرمند فقید ترک با قیمت‌های 234 هزار و 121 هزار پوند گران‌ترین آثار این دوره بودند و پس از این هنرمند، اثر سپهری در جایگاه سوم گران‌ترین آثار حراج هنر مدرن و معاصر در خاورمیانه بونامز قرار گرفت. اثری شاعر كاشاني به قیمت 80 هزار پوند، «گوجه‌فرنگی، صبح» یکتایی با 72500 پوند، اثری بی‌نام از پیلارام با 69 هزار پوند، سه اثر از ناصر عصار، اثری از عربشاهی و آثار بهنام‌بختیار، کوهان، گریگوریان و... فروخته شد.

نكته جالب و عجيب اينكه در حراج پاييزي بونامز لندن آثاری از حسین زنده‌رودی (2 اثر)، فریده لاشایی، آیدین آغداشلو، شیرین نشاط، ابوالقاسم سعیدی و علی شیرازی خريدار نداشت.

در همین زمینه: فروش آثار سرامیک پیکاسو در کریستیز فروش ۱۰ اثر ایرانی به بیش از یک میلیون پوند در حراج کریستیز

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه