Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر گفت: متقاضیان روستایی تسهیلات در اهر‌ توان تأمین ضامن ‌را ندارند‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، ارسلان طهماسبی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر، اظهار کرد: در طول سال جاری و تا به امروز بودجه و تسهیلات ابلاغی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر 4 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده و از این تسهیلات برای 373 نفر به مبلغ 4 میلیارد و 900 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرده‌ایم این در حالی که این تعداد کسانی که به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم بیشتر از تسهیلات ابلاغی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون تنها 72 نفر از کسانی که به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند توانستند تسهیلات دریافت کنند، افزود: این 72 نفری که بانک‌ها به آن‌ها تسهیلات پرداخت کرده‌اند جمعاً به مبلغ 900 میلیون تومان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر مهم‌ترین مشکل متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی کمیته امداد در شهر و روستاها را ضامن عنوان کرد، ادامه داد: هدف اصلی ما از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی خودکفایی مددجویان و توسعه روستاهاست و برای تحقق این هدف باید چاره‌اندیشی کنیم.

طهماسبی بیان کرد: مددجویان روستایی که در روستاهای دورافتاده ساکن هستند به‌هیچ‌وجه نمی‌توانند ضامنی که بانک‌های دولتی و خصوصی از آن‌ها می‌خواهند را تأمین کنند و از سوی دیگر از برخی متقاضیان روستایی برای پرداخت تسهیلات دو کارمند ضامن خواسته‌اند که حتی در کل روستا هم یک نفر کارمند وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه وام‌های زلزله سال 91 مانعی بزرگ بر سر راه روستائیان متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی است، گفت: همه می‌دانند که اشتغال در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی امکان‌پذیر نیست به همین دلیل حداقل باید با پرداخت تسهیلات برای خوداشتغالی و اشتغال‌زایی برای دیگران نیز قدمی برداریم در حالی که یقیناً اگر معیشت روستایی و اشتغال فرزندان آن‌ها تأمین نشود برای تأمین نیازهای زندگی به شهرها مهاجرت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر با ذکر اینکه با همکاری صندوق کارآفرینی امید برای 9 نفر جهت خوداشتغالی 270 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده‌ایم، تصریح کرد: کمیته امداد اهر در طول سال جاری برای 171 نفر از مددجویان زیرپوشش ساکن در روستاها از منابع داخلی تسهیلات پرداخت کرده و علاوه بر این توانسته‌ایم برای 33 نفر دیگر در بخش خصوصی اشتغال‌زایی کنیم.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز و به‌صورت هم‌زمان ۱۴۲۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی جواد قناعت عصر امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در مراسم افتتاح ۳۳۸۰۰ واحد مسکونی محرومان کشور که به شکل ارتباط تصویری با تهران برگزار شد اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه‌هایی که در راستای تأمین مسکن محرومان کشور منعقد شد، سهم استان ۱۴۲۷ واحد بود که امروز افتتاح شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود تسهیلات احداث مسکن طرح نهضت ملی برای دهک‌های اول تا سوم به شکل قرض‌الحسنه تأمین و پرداخت شود.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تسهیلات مسکن برای این اقشار مشروط به تأمین سهم آورده آن‌ها نشود تا اقدام بسیار مهمی برای جامعه هدف انجام گیرد.

کد خبر 744901

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد