Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حاشیه تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی در جمع خبرنگاران در مورد دیدار با حسین هدایتی و اینکه از وزارت او را خواسته‌اند، گفت: همه این مسائل که می‌گویند کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا کاری به این حرف‌ها ندارد.

وی در مورد استعفای محمد علی ترکاشوند عنوان کرد: استعفایی به دست ما نرسیده است و خبری در این مورد نیست. قرار است بیاید صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت به چه شکلی است.

سرپست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار است حسین هدایتی جانشین طاهری در هیأت مدیره شود؟ عنوان کرد: خیر، چنین چیزی نیست.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه به بازیکنان سکه پاداش داده است، تصریح کرد: این پاداشی بود که مربوط به بازی پارس جنوبی‌جم بود و همانطور که قول داده بودیم هیأت مدیره محبت کرد و این پاداش‌ها را امروز به بازیکنان تحویل دادیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد برانکو و اینکه آیا قرار است هدایتی در این زمینه کمکی انجام دهد؟ عنوان کرد: امروز فقط برای تمرین و دیدار با اعضای تیم به اینجا آمدیم. ما بازی مهمی روز جمعه داریم و امیدواریم فاصله‌مان را با صدر جدول بیشتر کنیم.

سرپست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چه کسی جانشین طاهری در هیأت مدیره می‌شود؟ عنوان کرد: این مسئله دست وزارت ورزش است و جزء شرح وظایف ما نیست. وزارت ورزش باید در این زمینه تصمیم بگیرد.

حمیدرضا گرشاسبی در مورد اینکه موضع وزارت ورزش در قبال هدایتی چیست؟ عنوان کرد: من نمی‌دانم، این چه سئوالی است و کجا مطرح شده که ناراحتی به وجود آورده است. وزارت ورزش که روی افراد به این شکل وقت نمی‌گذارد. اصلاً چنین صحبتی هم نشده.

وی در مورد اینکه بازیکنان هم با هدایتی دیداری داشته‌اند، اظهارداشت: شما مگر به خانه دوستان خود و یا اینکه کسی شما را دعوت کند نمی‌روید؟ هرکسی شما را دعوت کند در آنجا حضور پیدا می‌کنید. چه اشکالی دارد که این اتفاق بیفتد؟ ما که نمی‌توانیم در بخشی که در اختیار باشگاه قرار نیست به کسی تحمیل کنیم که به منزل فلان شخص نرود یا اینکه به کجاها برود. بازیکن از وقت آزاد خود استفاده می‌کند البته اگر تخلفی صورت بگیرد ما در این ارتباط پرس‌وجو می‌کنیم و از بازیکن می‌خواهیم توضیح دهد. مثل بحث درگیری که با هواداران به وجود آمد وگرنه در مورد مسائل دیگر نمی‌توانیم ورود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا سکه‌هایی که امروز به عنوان پاداش داده‌اند ارتباطی به هدایتی داشت؟ عنوان کرد: این چه سئوالی است؟ من که گفتم هیأت مدیره این سکه‌ها را تهیه کرده است اما شما بار دیگر این مسئله را می‌پرسید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه دورنمای باشگاه را چطور می‌بیند، خاطرنشان کرد: هواداران ۱۰۰ درصد باید امیدوار باشند. امروز دیدید تمرین با نشاط و شادابی از سوی اعضای تیم برگزار شد، ما دنبال این هستیم مشکلات را برطرف کنیم تا پرسپولیس بتواند به موفقیت برسد.

وی در ادامه یادآور شد: طاهری هم زحمات زیادی کشید. ما با همان روش و همان نقشه راه حرکت می‌کنیم تا باشگاه بزرگی خودش را داشته باشد.

گرشاسبی در رابطه با بحث آتش‌سوزی مقابل درب باشگاه تصریح کرد: آن اتفاقی بود که آسیبی به باشگاه نرساند، نیروهای امنیتی و انتظامی به دنبال شناسایی مسببان این اتفاق و افرادی هستند که چنین شیطنت‌هایی می‌کنند. سرنخ‌هایی هم به دست آمده که مسببان قطعاً مشخص خواهند شد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس! (عکس)
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم