Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نماينده مردم غرب گلستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: وزير ورزش و جوانان بايد در مجلس شوراي اسلامي پاسخگوي حواشي مسابقات کبدي قهرماني آسيا در گرگان باشد.
به گزارش خبرگزاري خانه ملت، رامين نورقلي پور در خصوص عکس سرمربي مرد تيم کبدي زنان تايلند که با پوشش زنانه هنگام برگزاري مسابقات کبدي زنان آسيا در گرگان منتشر شده و بازتاب زيادي در رسانه‌هاي داخلي و خارجي و فضاي مجازي داشته، اظهار کرد: من در مورد اين که آن عکس را چطور برداشتند و در چه محيطي بوده اطلاعي ندارم، بايد ديد آيا مسئولان برگزاري مسابقات به ايشان گفته‌اند که با روسري کنار زمين بنشيند؟
نماينده مردم کردکوي، ترکمن، بندرگز و گميشاندر در مجلس شوراي اسلامي، افزود: اين اتفاق قطعا دوگانگي را مشخص مي‌کند که براي ما خوب نيست، اين اتفاق چه با توصيه مسئولان برگزاري مسابقات و چه خودش اين کار را کرده باشد نشان دهنده دو گانگي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نورقلي پور تصريح کرد: البته بحث مهم ديگري هم هست و اينکه اگر آقايان نبايد هنگام برگزاري مسابقات کبدي زنان در سالن مسابقه حضور داشته باشند، مربيان هم نبايد در سالن حاضر باشند در غير اين صورت اين دوگانگي قابل توجيه نيست.
وي ادامه داد: فکر نمي‌کنم در اين اتفاق نيازي به برخورد باشد بلکه بايد ديدگاه‌مان را در اين خصوص درست کنيم، زيرا يک قاعده کلي داريم و بايد به آن قواعد کلي پايبند باشيم.
نماينده مردم غرب گلستان در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: قطعا اين موضوع از طريق وزير ورزش و جوانان به عنوان بالاترين مقام ورزش و بالاترين مسئول برگزاري مسابقات قابل پيگيري و قابل سوال است تا بدانيم موضوع چه چيزي بوده و چرا اتفاق افتاده و به قابل توجيه نيست.
نورقلي پور افزود: من ديشب متوجه اين اتفاق شدم و براي من قابل هضم نبود، با وجود توضيحات در متن عکس، نمي‌دانستم اين عکس در چه موقعيتي گرفته شده زيرا نمي‌توان به تمامي تصاوير منتشر شده در فضاي مجازي اعتماد کرد.
اين نماينده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: بايد منبع را بدانيم زيرا اگر از منبع معتبري بوده و موقعيت آن مشخص باشد قطعا قابل اعتماد است.
نورقلي پور تصريح کرد: در هر صورت اين اتفاق قابل پيگيري است و از وزير ورزش و جوانان در مجلس قابل سوال است تا بدانيم موضوع از چه قراري بوده و به کميسيون مربوطه بيايند و ما هم به عنوان سوال کننده حاضر شويم.
به گزارش مهر، نماينده مردم کردکوي، ترکمن، بندرگز و گميشاندر در مجلس شوراي اسلامي، بيان کرد: بايد توضيحات لازم را بشنويم، اگر قانع شديم قطعا موضوع در کميسيون پايان پيدا مي‌کند و اگر قانع نشديم به عنوان موضوعي که گستره ملي دارد در صحن علني مجلس بررسي شود اما شايد اين جايگاه را براي بررسي در صحن علني مجلس نداشته باشد./
پايان پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات تنیس روی میز بین المللی عربستان آغاز شد و نماینده ایران در دور نخست به پیروزی رسید.

 نوشاد عالمیان در سه گیم متوالی موفق به شکست بازیکن بلژیک شد.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران فردا (پنجشنبه) به رقابت می‌پردازد.

نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی با توجه به رنکینگ جهانی به این مسابقات دعوت شدند و نیما عالمیان هم در لیست انتظار بود اما در نهایت نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

نوشاد عالمیان به دنبال ارتقای رنکینگ جهانی خود است.

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!