Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:32:34 GMT

قول‌هايي که زنان باهوش به خود مي‌دهند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۴۷۰۲

قول‌هايي که زنان باهوش به خود مي‌دهند

خبرگزاري آريا -

قول و قرارهايي وجود دارد که هر زني با هوش هيجاني بالا با خودش مي‌گذارد
قول و قرارهايي وجود دارد که هر زني با هوش هيجاني بالا با خودش مي‌گذارد. اين قول‌ها گاهي ساده نيستند، اما واقعيت‌هايي هستند که اين زن باهوش با آنها زندگي مي‌کند. زمان‌هايي خواهد بود که او با تمام توانش نتواند طبق اين قرارها پيش برود اما حتما اين را مي‌داند و سعي خود را براي برگشتن به مسير درست خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قول‌هايي که زنان باهوش به خود مي‌دهند
1. خودش را باور داشته باشد
يک زن باهوش و خردمند مي‌داند چه توانمندي‌هايي دارد. او مي‌داند که اگر روياي خواسته‌هايش را در سر بپروراند به آنها خواهد رسيد. او درک مي‌کند که اين کار ساده‌اي نيست، اما از امتحان کردن نمي‌ترسد. از همه مهمتر، او خوب مي‌داند که اگر شکست خورد يا از مسيرش خارج شد، مي‌تواند برگردد و دوباره تلاش کند.
2. بهترين دوست خودش باشد
بهترين دوست خود بودن يعني خود را دوست داشتن. يک زن باهوش و عاقل، از تنها بودن نمي‌ترسد. در واقع او مي‌داند که بايد اوقات خوبي را با خودش سپري کند و گاهي نياز دارد از دنياي اطراف خود فاصله بگيرد و از استرس رها شود. او هر آنچه که هست را دوست دارد و پذيرفته است و تمام ويژگي‌هايي را که دلش مي‌خواهد دوستش داشته باشد، خودش دارد.
3. درک اينکه نمي‌تواند همه‌ي کارها را خودش به تنهايي انجام بدهد
يک زن بايد باهوش و منطقي باشد تا بفهمد که نمي‌تواند هر کاري را به تنهايي انجام دهد. او گاهي واقعا نياز دارد تا براي حفظ شادي‌اش کمک بگيرد. طلب کمک کردن بخشي از زندگيست و هيچ ايرادي ندارد که از افراد درست در موقعيتي درست کمک بخواهيد.
4. به خودش زياد سخت نگيرد
بعضي از زنان سعي دارند خودشان را هميشه با تمام استانداردها تطبيق بدهند و احساس مي‌کنند هرگز نمي‌توانند به قله‌ي مورد نظرشان برسند. اما زناني که از هوش هيجاني بالايي برخورداند مي‌دانند که کامل نيستند. آنها شکست مي‌خورند، حرف‌هايي مي‌زنند که بعدا بابت آن متاسف مي‌شوند و ممکن است هميشه هم بهترين دوست، همسرو يا مادر نباشند، اما همين که تلاش خود را مي‌کنند کافيست. آنها از پذيرفتن اشتباهات خود عاجز نيستند و در بلند مدت شادتر و راضي‌تر هم خواهند شد. اين نوع زنان مي‌دانند که نبايد به خودشان خيلي سخت بگيرند چون هيچکس کامل نيست.
5. بفهمند چه زماني بايد بيشتر تلاش کنند
يک زن باهوش و عاقل مي‌داند که کامل نيست اما اين را هم خوب مي‌داند که چه زماني بايد به خودش سخت بگيرد و بيشتر تلاش کند. او با خودش روراست است و اگر تصميم بگيرد سختي را تحمل کند، حتما اين کار را مي‌کند. ممکن است ديگران به او بگويند لازم نيست، اما او مي‌داند که مي‌تواند بهتر از اين باشد و براي استفاده از تمام توان خود، هر کاري خواهد کرد.
ياد گرفتن تمام اين قول و قرارها، به زمان و درک نياز دارد، اما تداوم‌شان همان چيزي است که يک زن باهوش را موفق مي‌کند. شايد پايبند ماندن به اين قول‌ها دشوار باشد اما ارزشش را دارد.
منبع: برترينها


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد

غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن، در تحلیل مصاحبه‌ی اخیر مهدی نصیری با بی‌بی‌سی گفت: من اصلا ایشان را آدم متعادلی نمی‌دانم که بخواهد طرح و رویکردی بدهد. ایشان یک زمانی شاگرد آقای شریعتمداری در کیهان بود، آنقدر فحاشی و ناسزا به همه اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های محترم از جمله مرحوم آقای هاشمی، آقای خاتمی و همین آقای تاج‌زاده و امثال آقای تاج‌زاده کرد و حالا آدم باید چه روحیه و رویی داشته باشد که حالا با این حد از افراط یک مرتبه این طرف صفحه بیاید.

وی ادامه داد: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد. در آن طرف هم، اگر کسی از مخالفین نظام سوابق ایشان را بررسی کنند، می‌فهمند که ایشان آدم متعادلی نیست.

کرباسچی اظهار داشت: کسی حرف او را حساب نمی‌کند که بخواهد چنین طرحی بدهد. حالا موضع‌گیری‌های اصلاح‌طلبان، به ویژه شخص آقای تاجزاده و آقای موسوی خیلی مشخص است به نظرم ایشان تعادل ندارد و لازم نیست درباره آن صحبت شود.

نصیری می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود

وی در پاسخ به این سوال که طرح این موضوع از سوی آقای نصیری دارای چه اهدافی است، گفت: آقای نصیری آدمی است که می‌خواهد خودش را مطرح کند و حرف‌های شاذ می‌زند. زمانی فکر می‌کردم ایشان از طرف همین آدم‌های افراطی مأموریت دارد تا طوری حرف بزند که اگر حرف‌های معقولی زد، جایگاهی پیدا نکند و بگویند فلانی بهترین حرف را برای بی اعتبار کردن حرف‌های انتقادی صحیح می‌زند.

کرباسچی تصریح کرد: اهداف خاصی پشت این موضوع نمی‌بینم و فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود. سوابق او آنچنان است که برای آدم‌های اصلاح‌طلب خیلی روشن بوده و کسی حرف‌های ایشان را به بهای بهشت نمی‌دهد. سعی می‌کند حرف‌های تندتری بزند که جایگاهی برای خودش جذب کند.

نصیری فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد

وی گفت: نصیری آن زمانی هم که در کیهان و پیش آقای شریعتمداری بود و جا‌های عمومی کشور در دست آنان قرار داشت، فضاحتی علیه شخصیت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی به وجود آورد و آن همه توهین، ناسزا و تهمت علیه آن افراد زد که آن زمان هم معلوم بود که ایشان تعادل ندارد. در حال حاضر هم به دنبال همان مسیر است فقط ورق را برگردانده است. می‌داند که کسی به او وقعی نمی‌گذارد و جایگاهی ندارد، می‌خواهد این سمت افراط را بگیرد تا دیگران به حرف او گوش بدهند.

کرباسچی تاکید کرد: به نظر من آقای نصیری نه جایگاهی در محافل اصلاح‌طلب‌ها دارد، با توجه به سوابق ایشان، برانداز‌ها می‌فهمند که فقط به درد همین تبلیغات در رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی می‌خورد که مثلا حرف تازه‌ای زده شود. در هر صورت ایشان جایگاهی ندارد.

دیگر خبرها

  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری