Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکصد و هفتاد و سومین نشست عادی وزیران نفت اوپک ساعت ١٢ و ٣٠ دقیقه (به وقت تهران) روز پنجشنبه در وین، پایتخت اتریش، آغاز به کار می‌کند. برنامه کامل این نشست عادی (به وقت تهران) به این شرح است:

نشست عادی ۱۷۳ وزیران نفت و انرژی اوپک به منظور تعیین سیاست‌های تولید این سازمان روز پنجشنبه ۳۰ نوامبر (نهم آذرماه) آغاز به کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، یکصد و هفتاد و سومین نشست عادی وزیران نفت اوپک ساعت ١٢ و ٣٠ دقیقه (به وقت تهران) روز پنجشنبه در وین، پایتخت اتریش، آغاز به کار می‌کند. برنامه کامل این نشست عادی (به وقت تهران) به این شرح است:

پنجشنبه نهم آذرماه

ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه، نشست افتتاحیه با حضور همه سران هیئت‌ها، فرستادگان کشورهای عضو اوپک و رسانه‌ها.

ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، نشست پشت درهای بسته، با حضور سران هیئت‌های کشورهای عضو و محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک.

سومین نشست وزیران کشورهای عضو و غیرعضو اوپک در دبیر خانه اوپک

سومین نشست وزارتی کشورهای تولیدکننده نفت عضو و غیر عضو اوپک از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه به وقت تهران برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح ذیل است؛

نشست افتتاحیه، با حضور همه سران هیئت‌های نمایندگی، فرستادگان کشورهای تولیدکننده نفت عضو و غیر عضو اوپک و رسانه‌ها.

نشست عمومی، با حضور همه سران هیئت‌های نمایندگی و فرستادگان کشورهای تولیدکننده نفت عضو و غیر عضو اوپک.

نشست پشت درهای بسته، با حضور همه سران هیئت‌های نمایندگی و فرستادگان کشورهای تولیدکننده نفت عضو و غیر عضو و دبیر کل اوپک.

نشست خبری مشترک، با حضور خالد الفالح، رئیس دوره‌ای اوپک، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه و محمد سانوسی بارکیندو، دبیر کل اوپک.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری عوامل برنامه «به افق فلسطین» پیش از ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد.

در این نشست عوامل این برنامه شامل علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، حسین قاسمی تهیه کننده، حمید انصاری سردبیر و سید حسین حسینی و مهدی آقاموسی تهرانی مجریان این برنامه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن خوش آمدگویی به اهالی رسانه و عوامل برنامه «به افق فلسطین»، پویایی تداوم این برنامه برای بیش از ۱۹۰روز را نشانه کیفیت بالای آن و استقبال مخاطبان از آن دانست. وی همچنین به حضور برادر سردار شهید محمدرضا زاهدی در این جلسه نیز اشاره کرده و آن را عامل تبرک و تیمن نشست دانست.

علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق در ابتدای این نشست عنوان کرد: «به افق فلسطین» یک تجربه رسانه‌ای شیرین برای شبکه افق بود. ما برنامه‌ای تحلیلی و تخصصی بودیم که بعد از «طوفان الاقصی» صفر تا صد به صورت تحلیلی به این عملیات و مقاومت مردم غزه بپردازیم. با توجه به این گستردگی، گروه‌های مختلف شبکه مثل گروه معارف و گروه اجتماعی را هم را درگیر کردیم. بچه‌ها واقعا مجاهدان کار کردند و ما یک کار جهادی را تجربه کردیم.

وی اظهار کرد: مهم این بود که صدای مردم فلسطین برای کشور‌های منطقه و مردم کشورمان باشیم. بسیاری از بخش‌های برنامه، به زبان عربی ترجمه می‌شد و در صفحات عربی زبان دست به دست می‌شد. ما از یمن، عراق، لبنان، افغانستان و ... کارشناس و مهمان داشتیم. بنابریان میتوانم بگویم به افق فلسطین برنامه جبهه مقاومت بود. اتفاقا برخی دوستان در چشم انداز آینده برنامه پیشنهاد دادند که «به افق مقاومت» داشته باشیم. فغلا این را به عنوان پیوست برنامه (پلاس) در نظر گرفته ایم، چون بالاخره در این کشور‌ها تحولاتی در حال رخ دادن است.

گنجی گفت: در شب عملیات «وعده صادق» هفت ساعت برنامه زنده داشتیم که یک رکورد بود.

حسین قاسمی تهیه کننده برنامه هم عنوان کرد: از مسئولان کشوری هر آن کس که به موضوع فلسطین مربوط می‌شد. محدودیتی برای دعوت کارشناسان نداشتیم در شب عملیات «وعده صادق» از ساعت ده شب آماده باش کامل بودیم و تا صبح هم برنامه زنده داشتیم. اصولا از یک هفته قبل از این عملیات هم تقریبا اعضای گروه به صورت ۲۴ ساعته و شیفتی حضور داشتند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • اولین نشست همکاری‌های علمی دانشگاه‌های ایران با کشورهای حوزه بریکس
  • استفاده از ظرفیت اتحادیه آیورا در توانمندسازی زنان
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود