Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@12:12:17 GMT

احتمال حضور 2 قهرمان جام جهانی در گروه ایران!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۴۹۱۴

احتمال حضور 2 قهرمان جام جهانی در گروه ایران!

در حالی که زمان اندکی تا آغاز قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده ممکن است تیم ملی کشورمان با یک یا دو تیم از قهرمانان پیشین این رقابتها همگروه شود!

سرویس ورزش مشرق - بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال جمعه شب در پایتخت روسیه قرعه کشی می شود. این در حالیست که تیم ملی فوتبال کشورمان همان شب با شناسایی رقبایش می تواند برای ماه های پیش رو و فیفا دی های باقیمانده تا روز شروع مسابقات جام جهانی 2018 برنامه ریزی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در جمع همه تیم هایی که در این دوره از مسابقات مجوز حضور در رقابت ها را بدست آورده اند 7 تیم با سابقه قهرمانی در جام جهانی حضور دارند که ممکن است در گروه تیم ملی ایران قرار بگیرند.

*برزیل و 5 قهرمانی

در گلدان یک این مسابقات تیم ملی برزیل با 5 دوره قهرمانی در این رقابت ها عنوان دار ترین تیم تاریخ این مسابقات محسوب می شود و خیلی از فوتبالی ها دعا می کنند ایران با این تیم همگروه شود!

*مدافع عنوان قهرمانی

دومین تیم پرافتخار در گلدان یک، کشور آلمان است که 4 بار کسب عنوان قهرمانی این مسابقات را در کارنامه اش دارد و در این دوره برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره قبلش گام به رقابت ها می گذارد. ما در جام جهانی 1998 فرانسه 2 بر صفر مغلوب این تیم شدیم. تیمی که نظرسنجی ها نشان می دهد ایرانی ها دوست ندارند با آن همگروه شویم.

*آرژانتین و مسی

تیم ملی آرژانتین سومین تیم حاضر در سید یک این دوره است که می تواند با قرار گرفتن در گروه تیم ملی ایران قرعه سختی را برای شاگردان کی روش رقم بزند. هرچند که ما در دور پیشین این مسابقات در برزیل 2014 در مصاف با این تیم یک بر صفر مغلوب یاران مسی شدیم و شکست خوردیم! و اگر بخت با ما یار بود و داور کمی مهربان تر بود چه بسا شگفتی ساز هم می شدیم!

*خروس های سرحال

فرانسه چهارمین و آخرین تیمی است که در سید یک با یک بار قهرمانی در این مسابقات می تواند با جای گرفتن در گروه ایران وضعیت را تا حدی برای ما  دشوار کند. آنها که به خروس ها معروفند با درخشش در دور مقدماتی تمجید بسیاری از منتقدان فوتبالی را برانگیخته و از تیم های سرحال این دوره محسوب می شوند.

*گلدان دوم و اروگوئه

در گلدان دوم این دوره تیم ملی اروگوئه عنوان دارترین تیم حاضر در جمع 8 تیم حاضر در آن محسوب می شود. اروگوئه ای ها تاکنون دو بار جام جهانی را بالای سر برده اند و می توانند در سبد ایران قرار بگیرند!

*ماتادورهای دوست داشتنی

بسیاری از علاقمندان به فوتبال این روزها در فضای مجازی آرزو می کنند تا تیم ملی در گروهی باشد که اسپانیا هم در آن حضور دارد. ماتادورها با یک عنوان قهرمانی در جام جهانی دیگر تیمی هستند که بین 32 تیم حاضر در بیست و یکمین دور این رقابت ها جزو مدعیان این دوره به حساب می آیند.

*انگلیس احیا شده!

آخرین تیم در این جدول انگلیس ها هستند که با قهرمانی در جام جهانی 1966 که به میزبانی کشور انگلیس برگزار شد دیگر تیم این دوره است که به قهرمانی این رقابت ها نایل شده است. سه شیرها در جام جهانی 1990 ایتالیا هم به عنوان چهارمی رسیدند و آنها هم از گزینه های مد نظر بسیاری از فوتبالی ها هستند تا در سبد قرعه ایران قرار بگیرند!

این درحالیست که تیم های حاضر در گلدان 3 (گلدان ایران) و تیم های گلدان 4 هرگز به این عنوان نایل نشده اند.

مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 17:30 روز جمعه 10 آذر در کاخ کرملین شهر مسکو آغاز می شود.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد

زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار میله‌های زندان شده‌اند.

علی اکبری در خصوص انگیزه این کار خود به خبرنگاران گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک های ما برای بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.

به گزارش ایرنا، کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلوگرم در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی «الیاس علی اکبری» است.

 تعداد زندانیان خراسان شمالی حدود ۲ هزار نفر است که در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا