Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسب ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) از یمنی ها خواست که مشارکت گسترده ای در مراسمی که فردا پنجشنبه در میدان السبعین در صنعا برگزار می شود، داشته باشند.

خبرگزاری مهر: رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلام کرد: مفتی ها آل سعود فتوای تحریم جنگ با صهیونیستها را صادر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسب ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) از یمنی ها خواست که مشارکت گسترده ای در مراسمی که فردا پنجشنبه در میدان السبعین در صنعا برگزار می شود، داشته باشند.

وی افزود: از ملت عزیزمان می خواهم که حضور گسترده در جشن فردا در صنعا داشته باشند. به همه منافقین و در راس آنها رژیم سعودی و کافران در راس آنها آمریکا می گوییم که ملت یمن اگر همه دنیا با آن بجنگد و میلیونها شهید بدهد، سرانگشتی از محبت به رسول الله دست بر نمی دارد.حضرت محمد(ص) اسوه ما است و در برابر همه چالشها به وی متوسل می شویم. آزادی ما اصل ایمانی نزد ما است و نه فقط سیاسی و اگر از آن کوتاه بیاییم اسلام و ایمانمان را از دست داده ایم.

رهبر انصارالله یمن در ادامه بیان کرد: ما به همه دنیا می گوییم که در مسیر ایمان گام بر می داریم و کسانی که در توهم به بندگی کشیدن ملت ما به سر می برند بدانند که در رویاپردازی هستند و در توهم به سر می برند.

وی تاکید کرد: ما به عنوان انصارالله و رسولش در هر زمان پرچم اجدادمان را حمل می کنیم. لوای ما لوای اسلام و حق و لوای نصرت اسلام است.

عبدالملک الحوثی مجددا رژیم سعودی را به خاطر ورود یک صهیونیست به مسجد رسول الله و هتک حرمت آن در حالی که مانع از ورود بسیاری از مسلمانان می شود، محکوم کرد و گفت: مفتی های رژیم سعودی در حالی که فتواهای تحریم جنگ با صهیونیستها را صادر می کنند در عین حال فتواهای جنگ با مسلمانان در یمن را صادر می کنند.

رهبر انصارالله یمن خواستار تقویت جبهه داخلی یمن شد و اعلام کرد: از حملات رسانه منفی درباره اوضاع داخلی که عامل خوشحالی متجاوزان است، پرهیز شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، کاخ سفید صلاحیت رسیدگی دادگاه لاهه در جنگ اسرائیل و حماس را رد کرد.

خبرگزاری المیادین شامگاه دوشنبه از تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای جلوگیری از صدور حکم بازداشتش خبر داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد که احتمال دارد حکم بازداشت مقامات این رژیم توسط دیوان بین‌المللی دادگستری در لاهه مخفیانه صادر شود و آنها تنها پس از سفر به خارج از اراضی اشغالی از آن مطلع شوند.

در همین ارتباط، رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: رژیم اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی را این هفته صادر کند.

این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که رژیم اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

با وجود آنکه رژیم اسرائیل اتهام نسل‌کشی در غزه را رد می‌کند، اما دیوان بین‌المللی دادگستری با بررسی شکایت دولت آفریقای جنوبی مبنی بر نسل‌کشی این رژیم در غزه موافقت کرده که این موضوع یکی از بی‌سابقه‌ترین انزواهای صهیونیست‌ها در مجامع بین‌المللی تاکنون بوده است.

کد خبر 6092640

دیگر خبرها

  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟