Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيروهاي جبهه مقاومت با پشتيباني جنگنده هاي روسي، حملات گسترده اي را با هدف پاکسازي بخش هاي ديگري از غرب رود فرات انجام دادند و توانستند دو شهرک «غريبه و دبلان» را از اشغال تروريست هاي داعش خارج کنند.
به گزارش مشرق، رزمندگان جبهه مقاومت در جريان عمليات 10 روز گذشته عليه عناصر تروريستي داعش، تمرکز خود را به پاکسازي مناطق اشغالي در غرب رود فرات معطوف کردند و شهرک هاي مهمي از جمله «صبيخان» و ارتفاع بسار مهم « الطفران» را به کنترل خود در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين محور، نيروهاي جبهه مقاومت با پشتيباني جنگنده هاي روسي، حملات گسترده اي را با هدف پاکسازي بخش هاي ديگري از غرب رود فرات انجام دادند و توانستند دو شهرک «غريبه و دبلان» را از اشغال تروريست هاي داعش خارج کنند تا معادلات در اين منطقه به طور کامل تغيير کند.
براي ديدن نقشه در اندازه بزرگ روي عکس کليک کنيد
پاکسازي شهرک هاي « العشاره و قوريه» در غرب رود فرات، ضربه مهلکي ديگري بود که در آخرين ساعات روز گذشته به تروريست هاي داعش در شرق استان ديرالزور وارد آمد؛ با پاکسازي اين دو شهرک تمامي مناطق در حد فاصل شهرهاي الميادين و الصالحيه به کنترل نيروهاي جبهه مقاومت درآمد.
در حال حاضر، نيمي از مناطق آلوده در غرب رود فرات از اشغال تروريست هاي داعش خارج شد و فاصله نيروهاي جبهه مقاومت از شهر الصالحيه تا حومه شمالي شهر البوکمال به 33 کيلومتر کاهش پيدا کرد.

نيروهاي جبهه مقاومت درصدد هستند با آزادسازي مناطق اشغالي در اين محور، تروريست هاي داعش را در بيابان هاي جنوب غرب استان ديرالزور و جنوب شرق استان حمص محاصره کنند؛ شمارش معکوس براي پاکسازي اين مناطق به صدا درآمده است.
همزمان با پيشروي هاي رزمندگان جبهه مقاومت در غرب رود فرات، گروهي از تروريست هاي داعش، حملات گسترده اي را براي قطع ارتباط جاده « ديرالزور- السخنه » انجام دادند؛ با هوشياري نيروهاي جبهه مقاومت، تاکنون حملات تروريست هاي داعش در اين محور دفع شده است.
براي ديدن نقشه در اندازه بزرگ روي عکس کليک کنيد
تروريست هاي داعش در اين عمليات با چند خودروي انتحاري و مجهز به دوشکا به ايستگاه هاي دفاعي نيروهاي جبهه مقاومت در مسير جاده «ديرالزور- السخنه» حمله کردند. تروريست ها درصدد بودند با قطع ارتباط نيروهاي جبهه مقاومت در جاده ديرالزور- السخنه، مسير انتقال تجهيزات و نيرو را به سمت مرکز استان ديرالزور مسدود کنند.
اگرچه تروريست هاي داعش در سوريه پايگاه متمرکز شهري در اشغال خود ندارند و تا محاصره آنان در مناطق بياباني شرق سوريه زمان زيادي باقي نمانده اما آنان با اين گونه حملات تلاش مي کنند در جنگ رسانه اي از شکست فرار کنند.

نيروهاي مقاومت در جريان عمليات 10 روز گذشته در شرق استان ديرالزور حدود 15 منطقه راهبردي را از اشغال تروريست هاي داعش خارج کردند؛ «العشارة، القوريه، الغريبه، دبلان، صبيخان، الکشمه، الدوير، سويدان، محکان، صبيخان، سکريه» شهرک هاي مهمي به شمار مي آيند که در غرب رود فرات پاکسازي شده اند .
« ابويوسف العراقي، مسئول حملات با خودروهاي انتحاري، ابراهيم رمضان الشيخ از فرمانده هان ارشد داعش در حومه رود فرات، ابوحذيفه العراقي از فرماندهان اصلي خط شکن، مصطفي عبدالجبار السعودي، از سرکرده هاي دادگاه هاي شرعي داعش در سوريه» در جريان درگيري هاي 10 روز گذشته به هلاکت رسيده اند.

16 تانک و سکوي پرتاب خمپاره، 56 خودروي مجهز به دوشکا، حدود 20 خودروي نظامي و 10 خودروي انتحاري گروه تروريستي داعش در اين عمليات توسط رزمندگان جبهه مقاومت و جنگنده هاي روسي منهدم شدند.
به گزارش مشرق در مجموع حدود 80 کيلومتر مربع از مساحت آلوده به تروريست هاي داعش در عمليات پاکسازي غرب رود فرات به کنترل نيروهاي مقاومت درآمد؛ 80 تن از تروريست هاي داعش هم در جريان اين درگيري ها به هلاکت رسيدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این پیام تصویری صنعا به مقاومت فلسطین را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کد خبر 848300 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • تصاویر جدید از تمرین نیروهای مقاومت برای ورود به شهرک‌های صهیونیستی | ویدئو
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است