Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید باقری ، تا پیش از مصدومیت خوشحال‌ترین استقلالی از آمدن وینفرد شفر بود. سرمربی آلمانی تیم استقلال بازی باقری را می‌پسندد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید باقری ، تا پیش از مصدومیت خوشحال‌ترین استقلالی از آمدن وینفرد شفر بود. سرمربی آلمانی استقلال بازی باقری را می‌پسندد و البته حتی توقع پیشرفت بیشتر هم از هافبک دفاعی استقلال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر در این پست فعلا دو بازیکن دیگر هم دارد. امید ابراهیمی که جایگاهی مستحکم و بدون خدشه دارد و امید نورافکن.

نورافکن دو بازی گذشته را با دو پست مختلف در ترکیب استقلال قرار گرفته. به دلیل محرومیت میلاد زکی‌پور، دفاع چپ استقلال در بازی با سیاه‌جامگان نورافکن جایگزین او در این پست شد و بعد از آن هم مقابل گسترش‌فولاد در هافبک دفاعی بازی کرد. عملکرد نورافکن در هر دو بازی هم راضی‌کننده بود و او تا حد زیادی توانایی‌هایش را بعد از چند بازی دوری از ترکیب اصلی دوباره نمایش داد. دو بازیکن خوب استقلال در این پست، حتی حالا که روزبه چشمی در خط دفاعی است و در جایگاه اصلی‌اش بازی نمی‌کند انتخاب را برای شفر سخت کرده‌اند. شفر فرشید باقری را برای این پست مناسب می‌داند و البته بر پیشرفت بیشتر او تاکید می‌کند و از بازی‌های امید نورافکن هم تا اینجا راضی بوده. تصمیم سرمربی استقلال برای بازی امروز حتی ممکن است به تصمیم‌های بعدی برای تغییر پست موقت یکی از این دو بازیکن هم منجر شود، چرا که هم باقری و نورافکن نشان داده‌اند که توانایی بازی در پست‌های دیگر را دارند و هم شفر نشان داده ترسی از جابه‌جا کردن بازیکنان ندارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!