Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از پرديس بختياري: از آنجا که ستاره هاي هاليوود به رژيم غذايي خود اهميت زيادي مي دهند، متخصصين تغذيه به سراغ آنها رفتند تا فهرستي از بهترين عادات غذايي آنها را تهيه کنند و در اختيار ديگران نيز قرار دهند. اگر شما هم دوست داريد که با رژيم غذايي سالم آنها و راز تناسب اندام شان آشنا شويد، در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيکول شرزينگر: مصرف اسنک در ساعات خاصي از روز

نيکول شرزينگر از اسنک هاي سالم آنهم در ساعات خاصي از روز استفاده مي کند. به گفته او اسنک نه تنها حس گرسنگي را برطرف مي کند بلکه از اشتها نيز مي کاهد. از آنجا که ستاره ها سرشان شلوغ است و معمولا وقت کافي براي غذا درست کردن ندارند، اسنک ها انتخاب خوبي براي آنهاست. بهترين زمان هم از نظر نيکول بين ساعات 3 تا 4 بعدازظهر است. مصرف پروتئين در اين ساعات از روز متابوليسم بدن را افزايش داده و در آن واحد از ميزان قند خون مي کاهد.
کريسي تيگن: تخم مرغ براي صبحانه

کريسي تيگن به عنوان يک مانکن به تغذيه خود اهميت زيادي مي دهد. او مي گويد: «من هر روز صبح تخم مرغ مي خورم، البته آن را با مواد مغذي ديگري مانند بيکن بوقلمون، آواکادو و گوجه فرنگي گريل شده نيز تزيين مي کنم. اين صبحانه نه تنها من را تا ناهار سير و پر انرژي نگه مي دارد، بلکه پروتئين مورد نياز بدنم را نيز تامين مي کند. برعکس کربوهيدرات هاي ساده، مانند نان، که به زودي در بدن سوزانده و موجب خستگي مي شود.»
کيتي پري: وعده هاي غذايي سالم

کيتي پري جزو ستاره هايي است که برنامه غذايي خود را به دقت و روي اصول انتخاب کرده است. او 5 ماده غذايي ساده را از 5 گروه غذاي اصلي انتخاب و مصرف مي کند. به نظر او هر چه غذاهاي مصرفي ساده تر باشد، اشتهاي ما نيز کمتر مي شود، اما زماني که طعم جديدي را به غذايمان مي افزاييم، تمايل بيشتري به غذا خوردن داريم. به همين دليل بهترين انتخاب از نظر او مواد غذايي ساده است.
هايدي کلوم: حذف نکردن مواد غذايي مورد علاقه

مدل برند معروف ويکتوريا سيکرت، هايدي کلوم، عاشق فست فود به ويژه برند مک دونالد، است. او اعتراف کرده که حتي در طول هفته هاي فشن شو نيز دست از فست فودها بر نمي دارد. به گفته او: «خوردن وعده هاي غذايي کوچک جلوي گرسنگي را گرفته و از مصرف وعده هاي غذايي حجيم تر نيز جلوگيري مي کند. اين شيوه اي که من در پيش گرفتم مانند يک شيب لغزنده است زيرا بايد غذاهايم را بسيار هوشيارانه انتخاب کنم، در غير اين صورت انتخاب نادرست آنها موجب پرخوري مي شود و نتيجه اي عکس دارد.»
جسيکا بيل: وعده هاي غذايي کوچک در طول روز

جسيکا بيل يک رژيم غذايي سنتي را دنبال مي کند بدين طريق که هر 3 ساعت يک بار از وعده هاي غذايي کوچک مصرف مي کند. او مي گويد: «خوردن چندين وعده غذايي کوچک در طول روز بهتر از مصرف 3 وعده غذايي حجيم است. به علاوه با اين کار مي توانيم حجم غذايي خود را کنترل کنيم و از زياده روي بپرهيزيم.»
کريستينا آگيلرا: غذاهاي رنگارنگ

حتما شنيده ايد که بسياري از رژيم هاي غذايي بر اساس رنگ غذاها انتخاب مي شوند. شايد از نظر شما رژيم غذايي بنفش يا سبز خنده آور باشد اما يکي از شيوه هاي سالمي است که بسياري از ستاره نيز آن را دنبال مي کنند. به عنوان مثال کريستينا آگيلرا از جمله ستاره هايي است که از رژيم غذاهاي رنگارنگ مصرف مي کند. به گفته او: «در اين رژيم بايد دور غذاهاي داراي کربوهيدرات هاي سفيد رنگ مانند برنج سفيد يا نان را خط بکشيم و به جاي آن از غذاهايي با رنگ هاي متنوع مصرف کنيم. با اين شيوه مواد مغذي متنوع و فيبردار بيشتري را به رژيم غذايي خود راه مي دهيم.»
آدريانا ليما: مواد غذايي کم کربوهيدرات

مصرف مواد غذايي کم کربوهيدرات در ميان ستاره ها بسيار رايج است. مدل معروف، آدريانا ليما، نيز اين شيوه را در پيش گرفته که به نظرش بسيار کارساز است. در اين رژيم مصرف مواد غذايي که کربوهيدرات هاي بسيار کمي دارند، باعث مي شود که بدن انرژي خود را از چربي ها مصرف کند. او مي گويد: «در اين رژيم غذايي ما تنها مجازيم که حدود 5% کربوهيدرات در طول روز مصرف کنيم که تقريبا غير ممکن است مگر اين که حتي کوچک ترين موادي که وارد بدن مان مي کنيم، با دقت انتخاب کنيم. اما زماني که اين رژيم را رعايت مي کنيم تازه مي فهميم که چقدر انرژي داريم.»
درو بريمور: توليد مواد غذايي مورد نياز در خانه

جالب است بدانيد که درو بريمور يک باغچه سبزيجات دارد که در آن هويج، گوجه فرنگي، فلفل، چغندر و سبزيجات مختلف را پرورش مي دهد. به گفت خودش: «وقتي مواد غذايي اوليه را خودت توليد مي کني، براي درست کردن غذا در خانه هم انگيزه داري. به علاوه خيالت راحت است که از غذاهاي ارگانيک و سالم استفاده مي کني.»
کيم کارداشيان: هيدراته کردن بدن

کيم کارداشيان معتقد است که هيدراته نگه داشتن بدن يکي از مهمترين اصول سلامتي است. به علاوه نوشيدن آب زياد، ما را براي ساعات بيشتري سير نگه خواهد داشت. به عنوان مثال نوشيدن 12 تا 16 اونس آب در روز کافي است تا بدون دريافت ذره اي کالري، سيگنال گرسنگي را از بدن مان حذف کنيم.
اميلي راتايکوفسکي: مصرف پروتئين

اميلي راتايکوفسکي اعتراف مي کند که يک گوشت خوار است. او مي گويد: «من واقعا از خوردن گوشت لذت مي برم، بنابراين انتظار نداشته باشيد که مثل شما تنها سالاد سفارش دهم. پروتئين و چربي در زمان بلندتري نسبت به کربوهيدرات ها هضم مي شوند، از اين رو شما در مدت زماني بيشتري احساس سيري کرده و انرژي بيشتري خواهيد داشت.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، رایان رینولدز به سهامدارانی پیوست که سهام باشگاه نکاکسا در لیگ برتر مکزیک را خریداری کرده‌اند. او این کار را به همراه راب مک‌الهنی، دوست و شریک کاری‌اش انجام داده است.

مک‌الهنی و رینولدز با همدیگر سهام باشگاه رکسهام را خریده‌اند که در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و به تازگی به دسته سوم فوتبال انگلیس صعود کرده است.

رینولدز که در حال تبلیغ برای قسمت سوم ددپول است و بزودی اکران این فیلم را جشن می‌گیرد، علاقه خاصی به سرمایه‌گذاری در فوتبال پیدا کرده و در گفت‌وگوهای اخیرش اعتراف کرده که دوست دارد حضور فعال‌تری در فوتبال داشته باشد.

برخلاف تجربه رکسهام که مالکان اصلی این باشگاه فقط رینولدز و مک‌الهنی هستند، در نکاکسا آنها با سرمایه‌گذاران دیگری هم شریک هستند و مالک بخشی از سهام باشگاه شده‌اند.

این گروه سهام‌داران از افراد معروفی تشکیل شده که چند نفر از آنها افرادی مانند اوا لونگوریا، مسوت اوزیل، کیت آپتون، جاستین ورلاندر و ریچارد همیلتون هستند.ش

دیگر خبرها

  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال