Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز از آزادسازی شهر بوکمال، آخرین منطقه تحت سیطره گروهک تروریستی داعش می‌گذرد، خبری که انتشار آن موجی از شادی و شعف را در بین رزمندگان مدافع حرم ایجاد کرد.

به گزارش شریان نیوز، همه بر این حقیقت اذعان داشتند که عملیات پاکسازی منطقه از وجود داعش با تدبیر و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی, فرمانده سپاه قدسصورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری که هر از گاهی از او منتشر می‌شود نیز گواه صادقی بر این مدعاست.

 

لحظاتی پیش نیز تصاویر جدیدی از حاج قاسم در اتاق عملیات آزادسازی المیادین در دیرالزور سوریه منتشر شد. در این تصاویر سردار سلیمانی در حال طراحی مراحل عملیات دیده می‌شود. بخش دیگری از تصاویر نیز او را در خط مقدم و در حال بررسی منطقه و روحیه دادن به رزمندگان نشان می‌دهد.

loadingجهت دانلود فایل کلیک نمائید

برچسب هاسوریهحاج قاسمسلیمانیداعش

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد التمیمی» یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی تاکید کرد که این نیروها موفق شدند طی یک کمین منحصر به فرد در اطراف روستای المبدد واقع در شرق تلال حمرین در استان صلاح الدین ۲ عنصر داعشی را به هلاکت برسانند.

وی در ادامه افزود: این عملیات بعد از به دست آمدن اطلاعات دقیق و شناسایی محل نفوذ عناصر تروریست صورت گرفت.

التمیمی اضافه کرد: کمین نیروهای حشد شعبی در روستای المبدد ضربه دیگری به پیکره تشکیلات تروریستی داعش در منطقه حمرین وارد آورد.

نیروهای حشد شعبی طی ماه‌های گذشته تعداد زیادی از عناصر داعش را در جریان عملیات ضربتی خود به هلاکت رسانده‌اند.

فرماندهی عملیات بغداد نیز چندی قبل اعلام کرد که یک تروریست داعشی در جریان کمین نیروهای امنیتی عراق در منطقه الدوره واقع در جنوب بغداد شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، عملیات مذکور بعد از دریافت اطلاعات دقیق و در چارچوب طرح امنیتی ویژه نیروهای عراقی برای شناسایی مخفیگاه‌های عناصر تروریست صورت گرفت.

لازم به ذکر است که با وجود شکست تشکیلات تروریستی داعش در عراق هسته‌های زیرزمینی و مخفی این تشکیلات همچنان فعال بوده و هر از چند گاهی عناصر وابسته به آن دست به عملیات خرابکارانه در این کشور می‌زنند.

کد خبر 6085334

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج
  • پلیس در پی عملیات آزادسازی گروگان آبادانی تجلیل شد
  • مخفیگاه داعش نزدیک کرکوک منهدم شد