Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در این نمایشگاه ضمن دیدار افراد بازدید کننده از مطالب آموزنده پوستر‌ها در مورد حجاب وعفاف، لوازم حجاب اعم از انواع مقنعه، ساق دست، جوراب و... به فروش رسید.
وهمچنین طرح تعویض چادر مشکی، بدین صورت که افراد با تحویل چادر دسته دوم وبا پرداخت ۵۹۰۰۰ تومان می‌توانستندچادر نو (قواره‌ای ودانشجویی) خریداری کنند؛ که به لطف خداوند منان وعنایت بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علی‌ها بازدید خوبی از نمایشگاه صورت گرفت واز ۴۰ چادر تهیه شده، حدود ۳۰ چادر به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبحمدلله به همین تعداد چادر دسته دوم آماده‌ی تحویل به مرکز نیکو کاری جهت استفاده افراد نیازمند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، برای اولین بار در تاریخ قلعه وینزر در انگلستان میزبان مراسم افطاری با حضور مردم از هر قشر و هر مذهب بود.
 
این رویداد با میزبانی مشترک سازمان Royal Collection Trust و پروژه چادر رمضان برگزار شد.
 
عمر صلاح، بنیانگذار پروژه چادر رمضان گفت: «این تجربه ای فراموش نشدنی بود که افطار با نمایش میراث، سنت و وحدت برگزار شد.»
 
این رویداد که توسط پروژه چادر رمضان برگزار شد، یکی از 25 مکان در سراسر کشور بود که این ابتکار را پذیرفت.
 
دوشان حمزه، عضو هیئت مشاوران پروژه چادر رمضان گفت: «قلعه ویندزور مملو از میراث غنی است و ما می‌خواهیم از میزبانان خود برای استقبال گرم و مهمان‌نوازی آنها تشکر کنیم.»
 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور شنبه نمایشگاه قرآن می‌آید
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • کمین حجاب استایل‌ها در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ تولیدات عبا از چادر بیشتر شده است