Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با ارسال نامه‌ای به فرمانده کل ارتش از خدمات ارتش در مناطق زلزله زده استان تشکر کرد.

 به گزارش ایسنا به نقل از ارتش جمهوری اسلامی ایران، به دنبال حضور موثر ارتش در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، مولوی محمد محمدی امام جمعه اهل سنت طی نامه ای به سرلشکر موسوی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه بدین شرح است:
امیر گرانقدر فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر سرلشکر موسوی (دام عزه العالی)
سلام علیکم
بر خود دین میدانم مراتب قدردانی خود و ملت شریف و غیور و رنجدیده کرمانشاه و مناطق زلزله زده این استان را صمیمانه به حضور آن فرمانده متین ابلاغ نمایم.
آنچه ملت از فداکاری، غیرت، بی ادعایی و پرتلاشی فرماندهان، امیران، درجه دراران و سربازان ارتش در کرمانشاه دیدند و جهان به روشنی آن را دید، وحدتی است ناگسستنی و همبستگی مثال زدنی و تجدید برادری.
شایسته است از امیران و فرماندهان استان که به شهادت این حقیر لحظه ای دریغ و سکوت نکردند، قدردانی شود.
ما با افتخار از همت ارتشیان برای فرزندان و نسل های آینده استان زجر کشیده مان سخن خواهیم گفت.

در پناه خدا باشید
محمد محمدی . امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی از آمادگی ناوگان ملی برای توسعه حمل‌ونقل بار صادراتی به قاره آفریقا خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امیر بیات با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و ابلاغ سیاست‌های توسعه دریامحور اظهار کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این راستا اقدامات متعدد و وسیعی در راستای توسعه تجارت با کشورهای آفریقایی انجام داده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون خطوط مستقیم و غیرمستقیم کشتیرانی به شرق، شمال و غرب آفریقا فعال ‌است، افزود: در شرق به ویژه کشورهای کنیا، تانزانیا و زنگبار خطوط مستقیم هم اکنون در حال خدمات رسانی به بازرگانان هستند؛ ضمن اینکه در شمال نیز به بنادر کشورهای لیبی، مراکش و الجزایر خطوط مستقیم فعال هستند در غرب آفریقا به سبب حجم کمتر بار از فیدرهای بین‌المللی برای رساندن بار استفاده می‌کنیم.

وی یادآور شد: در کنار ایجاد این خطوط کشتیرانی، دفاتر منطقه‌ای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در کشورهای یادشده، راه‌اندازی شده‌اند که وظیفه آنها ضمن ارائه خدمات به شناورهای کشتیرانی توسعه ارتباطات تجاری بین کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران است.

معاون توسعه بازار گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی‌ ایران با دعوت از بازرگانان ایرانی برای بهره‌مندی از خدمات یاد شده، تصریح کرد: گروه کشتیرانی هم اکنون با ایجاد شبکه DOOR TO DOOR آمادگی دارد کالای صادراتی را با استفاده از حدود 1500 دستگاه انواع واگن و 150 دستگاه کامیون کشنده خود، از محل تولید تا مقصد نهایی حمل کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست