Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، برترین های 7 تیم داخلی و 4 تیم خارجی ماده 100 متر کرال پشت، 50 متر پروانه، 200 متر آزاد، 100 متر مختلط انفرادی و 4 در50 متر مختلط تیمی در روز دوم مسابقات شنای بین المللی مسافت کوتاه پسران 'جام سرداران شهید آذربایجان' - تبریز معرفی شدند و آذربایجان شرقی صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ماده 100 متر کرال پشت رده سنی 11-12 سال : مازیار بگیان، ابوالفضل سام، سید رضا ذولنوری اول تا سوم شدند.
در ماده 100 متر کرال پشت رده سنی 13-14 سال : محمد قائمی، امیر حسین بابایی ( آذربایجان شرقی )، مهدی روحی ( آذربایجان شرقی) اول تا سوم شدند.
در ماده 50 متر پروانه رده سنی 11-12 سال : دانیال شریفی، مازیار بگیان و سید علیرضا ذولنوری اول تا سوم شدند.
در ماده 50 متر پروانه رده سنی 13-14 سال : سید مرتضی حسینی، سید پارسا خرسند و ارشیا پوررضا اول تا سوم شدند
در ماده 200 متر آزاد رده سنی 11-12 سال : محمد حسن شکری، مازیار بگیان و فرناد دهقان کار اول تا سوم شدند.
در ماده 200 متر آزاد رده سنی 13-14 سال : علی جباری، مهران قاسمی زاده، کیارش معتمدی اول تا سوم شدند.
در 100 متر مختلط انفرادی رده سنی 11-12 سال : محمد حسن شکری، سید علیرضا ذولنوری، دانیال شریفی به مدال های طلا ، نقره و برنز رسیدند.
در 100 متر مختلط انفرادی رده سنی 13-14 سال : محمد مظاهری، مهران قاسمی زاده، کیارش معتمدی اول تا سوم شدند.
در ماده 4 در50 متر مختلط تیمی رده سنی 11-12 سال تیم های ارمنستان، منطقه 3 و منطقه 6 اول تا سوم شدند.
در ماده 4 در50 متر مختلط تیمی رده سنی 13-14 سال منطقه 6 ، منطقه 4 و منطقه 5 به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافتند.
مسابقات شنای بین المللی مسافت کوتاه پسران 'جام سرداران شهید آذربایجان' با حضور 110 شناگر متشکل از چهار تیم خارجی ارمنستان، آذربایجان، عراق، سوریه و هفت تیم داخلی از هفتم تا نهم آذر ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی آذرآبادگان تبریز برگزار می شود.
خبرنگار: آب بسته ** انتشار: رستگار
9853/6183

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، برنامه‌های متنوعی با تأکید ویژه بر مضامین حیات بخش کتاب آسمانی قرآن کریم در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، برنامه‌های متنوعی با تأکید ویژه بر موضوعات صفای درون، انس، فهم و عمل به مضامین حیات بخش کتاب آسمانی قرآن کریم در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها در دو سطح ملی و استانی برنامه ریزی شده است. در سطح ملی، اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار»، برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم، انتشار محتوای قرآنی و تکمیل فرآیند طرح کتابت قرآن کریم توسط نوجوانان، برنامه ریزی شده است.

اجرای طرح سراسری بهار در بهار، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در قالب برگزاری محافل مجازی به صورت روزانه و به میزبانی ۳۱ استان کشور، آغاز می‌شود. تلاوت مجلسی قرآن توسط قاریان ممتاز بومی، بررسی نکات قرآنی توسط دبیر محفل و طرح سؤال روزانه و اهدای جوایز به ۵ نفر برگزیده، سخنرانی با تأکید بر آموزه‌های اخلاقی نهج البلاغه و بخش اجرای ملّی توسط دبیر شورای محافل قرآن و عترت و بررسی نکات شنیدنی قرآن همراه با معرفی کتاب از برنامه‌های پیش بینی شده در اجرای این طرح است. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ به میزبانی یک استان برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/mahafel-qurani مهمان این برنامه باشند.

از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده به صورت سراسری، برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه گروه‌های سنی مختلف است. در این مسابقات خردسالان (زیر ۷ سال) با حفظ سوره‌های حمد، توحید، کوثر، عصر و نصر؛ کودکان (۸ تا ۱۲ سال) با حفظ سوره‌های حمد، توحید، کوثر، عصر و نصر و آیات پایانی سوره مبارکه حشر (آیات ۲۲ تا ۲۴) و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حفظ سوره‌های حمد، توحید، کوثر، عصر، نصر و فجر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. علاقه مندان می‌توانند تا بیستم فروردین ماه ۱۴۰۳، کلیپ حفظ خوانی سوره‌ها را به همراه کد ملی یا کد عضویت در کتابخانه به شناسه ketabkhan_admin ارسال کنند. ۴۵ جایزه ۵ میلیون ریالی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این در این ایام، طرح کتابت قرآن کریم توسط نوجوانان جهت نگارش ترجمه آیات، اجرا خواهد شد.

همچنین در سطح استانی فعالیت‌هایی همچون جذب علاقه‌مندان و فعالان قرآنی به عضویت در کتابخانه‌ها و شناسایی و معرفی اساتید، حافظان، مروجان و استعداد‌های برتر جهت ایجاد بانک اطلاعاتی؛ ایجاد باشگاه‌های رقابتی در رشته‌ها و موضوعات متنوع حفظ، قرائت و قرائت تقلیدی، ترتیل، اذان و...؛ هم افزایی با مراکز و نهاد‌های قرآنی جهت اجرای ویژه برنامه‌های محافل قرآن و عترت و برگزاری نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کتاب و محصولات قرآنی با محوریت سبک زندگی اسلامی؛ برگزاری نشست‌ها و محافل با موضوع‌های ترویج کتاب‌های قرآنی توسط نویسندگان و صاحب نظران بومی امور قرآنی در استان؛ تولید محتوای فضای مجازی از نکات و آیات تأثیرگذار قرآن یا معرفی کتاب‌ها و نویسندگان این رده موضوعی؛ برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‌های ویژه کودکان و نوجوانان با محوریت قصه‌ها و قصه‌گویان قرآنی، نویسندگان، تصویرگران و هم‌چنین فعالیت‌های هنری از جمله نقاشی، کاردستی‌های مفهومی و برگزاری مجالس روخوانی، روان‌خوانی و جزء‌خوانی قرآن کریم در کتابخانه‌های دارای ظرفیت؛ استفاده از ظرفیت محافل قرآن و عترت استان جهت ارتقای سطح آگاهی‌های قرآنی، افزایش انگیزه میان کارکنان و خانواده‌های آنان برای تداوم آموزش قرآن کریم و شناسایی و تشویق و بهره مندی از توانمندی‌های نخبگان قرآنی بومی، برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • نفت آبادان بدون برد خانگی و ۱۱ بازی بدون پیروزی!
  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • پایان دومین مرحله لیگ بین المللی اسکی آلپاین
  • پایان دومین مرحله لیگ بین المللی اسکی آلپاین در دربندسر
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • برگزاری مسابقات شطرنج جام رمضان در قائمشهر
  • هندبال نوجوانان مسکو؛ رویارویی پسران ایران مقابل روسیه در دومین دیدار
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم
  • هدفم برای سال آینده رکوردشکنی است
  • برگزاری مسابقات شنای دختران جام رمضان ۱۴۰۲