Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه - ایرنا- حادثه تصادف در 5 کیلومتری تربت حیدریه مرگ وحشتناک 4نفر را از اعضای یک خانواده را رقم زد، این حادثه 4زخمی نیز در پی داشت.

به گزارش ایرنا سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه صبح پنجشنبه گفت: ساعت 17:15 روز گذشته یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو از عقب با یک خودروی تریلی ولو در 5 کیلومتری شهر تربت حیدریه (روبروی کارخانه تولید حوراک دام ) تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این حادثه رانندگان 2خودرو کنار جاده توقف کرده تا با پلیس تماس بگیرند اما در این لحظه یک خودروی پژو 405 با 8سرنشین که به مقصد بیرجند در حرکت بود سر می رسد و با خودروی ایسوزو برخورد می کند.
به گفته وی ، متاسفانه در اثر این تصادف دو خانم جوان و پسر بچه ای 7ساله به علت شدت صدمات وارده در دم فوت می کنند و راننده 34ساله به همراه خانم 28ساله ، دو دختر 16و 13ساله، پسر بچه ای سه ساله و نوزاد11ماهه، که به شدت آسیب دیده بودند بلافاصله توسط تیم های امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.
سرهنگ آقا بیگی خاطرنشان کرد: مصدومان تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفتند ولی متاسفانه با وجود تلاش پزشکان دختر 16ساله نیز جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد : براساس بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه بی توجهی راننده پژو 405نسبت به خودروی کامیونت ایسوزو و بی توجهی راننده کامیونت نسبت به خودروی تریلی علت وقوع حادثه اعلام شده است.
تحقیقات در این باره ادامه دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه وجود رب فله در سه تریلی را به کارشناسان غذا و دارو، گزارش دادند.

 

دکتر شیما نصراله‌ الحسینی افزود: کارشناسان با حضور در محل ایستگاه بازرسی، غیر مجاز و غیر بهداشتی بودن محمولهِ ۵۰ تُنی رب را تایید کردند.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: سه دستگاه تریلی توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم