Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر لزوم اجرایی شدن مصوبه شورای چهارم، خواستار تدوین اساسنامه مرکز پژوهش‌‌های شورا جهت بررسی علمی لوایح و طرح‌‌ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام دبیری در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به تصویب ایجاد مرکز پژوهش‌‌های شورای شهر در  دوره‌‌ی قبل و تائید آن توسط فرمانداری تبریز، ابراز داشت: بحث دوباره درخصوص نحوه ایجاد مرکز با مشارکت شهرداری بی‌‌فایده است چراکه پیش‌‌تر فرمانداری به ایجاد مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری به صورت تلفیقی ایراد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها باید اساسنامه مرکز پژوهش‌‌ها تدوین گردد تا با تشکیل آن شاهد انجام کار کارشناسی در پیشبرد امور باشیم.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه پیش‌‌تر در شورای سوم مرکز پژوهش‌‌ها ایجاد شد و شاهد نتایج آن بودیم، خاطرنشان ساخت: در این مرکز شهرداری لوایح و طرح‌‌ها را جهت بررسی کارشناسی، ارائه می‌‌دهد و افرادی که از اساتید علمی هستند بدون دخالت در نحوه اجرای امور تنها نظرات خود را اعلام می‌‌کنند.

وی تاکید کرد: در این مرکز می‌‌توانیم ارتباط مابین شورا و دانشگاه را بیشتر کنیم و دانشجویان نیز پایان نامه‌‌هایشان را به بررسی مشکلات شهری اختصاص دهند.

دبیری در پاسخ به این سوال که آیا هدف از ایجاد این مرکز مهیا کردن شرایط برای استخدام افراد جدید است، اذعان داشت: به‌‌هیچ وجه اینگونه نیست، در شهر مشهد نیز مشابه این مرکز وجود دارد و یک محیط کاملا علمی می‌‌باشد که با پشتیبانی مالی شهرداری فعالیت دارد.

وی در پایان یادآور شد: ما درپی ایجاد تشکیلات جدید نیستیم که نیرو هم استخدام کنیم، در شورای سوم بهشتی ریاست مرکز را برعهده داشت و شورای پژوهشی نیز مشتکل از اساتید مجرب دانشگاه بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و همچنین جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن هستند.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در برمی‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرمستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: مکان طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از ایجاد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس