Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر سلمانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هنگامی که خانواده این زن باردار با خودروی شخصی در حال انتقال او به بیمارستان بودند، به خاطر افزایش درد ، از کارکنان پایگاه سیار اورژانس در میاندشت در خواست کمک می کنند.
وی ادامه داد: کارکنان پایگاه سیار اورژانس میاندشت پس از انجام کارهای نخستین ، با آمبولانس اقدام به انتقال وی به بیمارستان امام رضا(ع) میامی می کنند اما همزمان به خاطر وخامت حالش در خواست اورژانس هوایی نیز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلمانپور گفت: پس از اطلاع ، بی درنگ گروهی از کارشناسان با بالگرد عازم منطقه شده و این زن باردار را از میانه راه تحویل گرفته و به بیمارستان بهار شاهرود منتقل کردند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: با انجام درمان های تخصصی در بیمارستان بهار شاهرود ، اکنون حال این مادر و نوزادش خوب است.
اورژانس هوایی شاهرود در محدوده ای به وسعت 54هزار کیلومتر مربع در شهرستان های شاهرود و میامی به هموطنان و نیز سانحه دیدگان حوادث رانندگی خدمات می دهد.
فرومد یکی از روستاهای تاریخی شهرستان میامی است که با شاهرود حدود 180 کیلومتر فاصله دارد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 14 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167 خبرنگار: سروش مولانا ** انتشاردهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از اخبار شهرستان های شاهرود و میامی به کانال اخبار ایرنا شاهرود به آدرس https://telegram.me/irna_shahrood مراجعه فرمایید)

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • فیلم| انتقال هوایی مادر باردار گرفتار در سیل بلوچستان
  • نجات جان بیمار با اقدام به موقع کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع)