Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@08:39:52 GMT

تعیین تکلیف پیمانکار قطار شهری کرج تا 3 ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۷۹۶۶۲

تعیین تکلیف پیمانکار قطار شهری کرج تا 3 ماه دیگر

به گزارش ایرنا، دراین نشست که روز چهارشنبه برگزار شد ادامه یا قطع همکاری با شرکت سابیر در رابطه با احداث خط 2 قطار شهری کرج در دفتر شهردار این کلانشهر بررسی شد.
در این جلسه از سوی کارشناسان، مشاوران و مسئولانه مربوطه و به صورت کاملا تخصصی، ادامه و یا قطع همکاری با شرکت پیمانکاری سابیر برای ساخت خط 2 مترو کرج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرداختن به جنبه های زمانی، مال، فنی و حقوقی ادامه این پیمان و یا انتخاب پیمانکار جدید از دیگر محورهای این جلسه بود که مسئولان مجموعه مدیریت شهری کرج و تنی چند از مدیران استانی به آن پرداختند تا بهترین راهکار را برای شروع دوباره عملیات راه اندازی خط 2 قطار شهری این کلانشهر در نظر بگیرند.
بر اساس تحلیل های صورت گرفته از روند احداث خط 2 قطار شهری کرج، این طرح تا کنون بیش از 31 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 44 درصد از عملیات عمرانی آن اجرایی شده است.بیش از 311 میلیارد تومان اعتبار نیز در اختیار پیمانکار مربوطه برای راه اندازی این ابر پروژه قرار گرفته است.
شهردار کرج در این جلسه خواستار آن شد با توجه به برگزاری جلسات متعدد در زمینه بررسی قطع و یا ادامه پیمان با شرکت سابیر، هر چه سریعتر تمهیدات لازم بر اساس مستندات و واقعیات موجود اتخاذ شود و با همفکری مسئولان ارشد شهری و استانی و در چارچوب مقررات، عملیات اجرایی خط ٢ قطار شهری این کلانشهر در راستای افزایش رفاه شهروندان و توسعه شهر در حداقل زمان ممکن تعیین تکلیف شود.
خط 2 قطار شهری کرج به طول 27 کیلومتر عملیات اجرایی آن از سال 84 آغاز شده و در سال های اخیر به علت وجود مشکلات روند اجرایی آن متوقف یا کند شده است.
تاکنون 15 کیلومتر تونل این خط بین میدان دانشگاه خوارزمی و میدان شهید سلطانی کرج حفاری شده است.
7410/ 6155 خبرنگار: مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد

عبدالهی  با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه توقیفی از ابتدای فروردین تا پایان بهمن۱۴۰۲، گفت: برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شد که یکهزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رفت و الباقی در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقف‌گاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان در مسیر جدید و موثری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت المال است و به منظور اصلاح فرآیندها و رویه‌های گذشته با احصای مشکلات، برنامه ریزی و پیگیری جامع دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت همراهان بیماران بستری را تعیین تکلیف کنید
  • پیشرفت ۶۰ درصد لایروبی جاجرود در محدوده شمیرانات