Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت : با توجه به مشکلات مالی ارژن نتوانستیم جهت بازی امروز با تاسیسات به تهران بیاییم و به احتمال زیاد این بازی لغو و همچنین آخرین همکاری من با این تیم است.

طرفداری- در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که قرار است امروز برگزار شود تأسیسات دریایی در تهران میزبان تیم فوتسال ارژن شیراز است اما با توجه به وضعیت بد مالی تیم فوتسال ارژن شیراز و اعزام نشدن این تیم تا این لحظه به تهران، به احتمال زیاد این بازی برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، حمید کمالی، سرمربی ارژن شیراز، گفت:

واقعاً دیگر حرفی برای گفتن نمانده است و تیم‌داری با این وضعیت اصلاً مقدور نیست. الان مدتهاست هیچکس سراغی از تیم ارژن نمی‌گیرد و تا این لحظه هم  نتوانستیم  بلیت تهیه کنیم و برای بازی به تهران بیاییم و به احتمال زیاد این بازی برگزار نمی شود.

وی در ادامه گفت: 

همانطور که همه می دانند کار یک مربی آماده کردن بازیکنان از لحاظ جسمی و فنی است. واقعا دیگر خسته شدم و به احتمال زیاد این آخرین همکاری‌های من با ارژن شیراز است، من تا به امروز توانستم این تیم را اداره کنم و هزینه‌هایش را به هر نحوی تهیه کنم اما با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد دیگر کار خیلی سخت شده است و نمی‌توان ادامه داد. 

وی در پایان گفت:

جا دارد از زحمات مهندس کریمی مدیرعامل ارژن و کامیاب رئیس سازمان ورزش و جوانان و هنرپیشه رئیس هیأت فوتبال استان تشکر و قدردانی کنم که واقعاً تمام سعی و تلاش خود را در این مدت کردند که مشکلات مالی ارژن به نحوی حل شود اما متأسفانه سایر مسئولان استان فارس نسبت به تنها نماینده  این استان  و تنها تیم لیگ برتری فوتسال  خیلی کم‌لطفی کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۷۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه ویتنام با نتیجه 5 بر 4 مقابل مراکش شکست خورد. مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گل‌های تیم کشورمان را به ثمر رساندند.

در لحظه پایانی این مسابقه بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی به وجود آمد. این اتفاق پس از آن رخ داد که عظیمی خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • در سواحل جنوبی شنا نکنید / احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد