Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي شوراي سياست‌گذاري سي و يکمين نمايشگاه کتاب تهران از برگزاري نمايشگاه کتاب تهران در تاريخ 12 تا 22 ارديبهشت ماه خبر داد.
به گزارش جام نيوز، نخستين جلسه شوراي سياست‌گذاري سي و يکمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران برگزار شد و بر اساس مصوبه اين شورا همايون اميرزاده به عنوان سخنگو انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همايون اميرزاده درباره مصوبات اين شورا در نخستين جلسه گفت: اين جلسه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد و در نخستين گام زمان برگزار ي نمايشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سرانجام مقرر شد سي و يکمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران از تاريخ 12 تا 22 ارديبهشت ماه برگزار شود.
سخنگوي شوراي سياست‌گذاري نمايشگاه همچنين از انتخاب مهمانان ويژه نمايشگاه کتاب تهران براي سه سال آينده خبر داد و گفت: با توجه به درخواست‌هاي دريافت شده مهمانان ويژه نمايشگاه براي سه سال آينده مشخص شدند. بر اين اساس صربستان به عنوان ميهمان ويژه در نمايشگاه سي و يکم حضور خواهد داشت و چين و ژاپن نيز به ترتيب مهمان ويژه نمايشگاه کتاب تهران در سال‌هاي 2019 و 2020 خواهند بود.
وي افزود: همچنين نظر به اهميت انتخاب شهر مهمان از حوزه ايران فرهنگي، مقرر شد بررسي‌ها و مذاکرات لازم انجام شود و پس از قطعي شدن گزينه‌ها، در جلسه شوراي سياست‌گذاري به تصويب برسد.
اميرزاده در پايان خاطرنشان کرد: همچنين در مورد مکان برگزاري نمايشگاه نيز گزارشي توسط دبيرخانه نمايشگاه کتاب تهران ارايه شد و بحث و تصميم‌گيري درباه آن به جلسات آتي شورا موکول شد.
بر اساس اين گزارش، نخستين جلسه شوراي سياست‌گذاري سي و يکمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران با حضور سيد عباس صالحي، دکترمحسن جوادي، علي اکبر اشعري، محمود آموزگار، مهدي فيروزان، رضا اميرخاني، مهدي اسماعيلي‌راد، محمد حمزه زاده، محمد سلگي، همايون اميرزاده و علي اصغر سيد آبادي برگزار شد.
فارس
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلای امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد