Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر پاک شهید سید احمد حسینی از شهدای مدافع حرم روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی از مقابل حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین بن موسی الکاظم (ع) آغاز شد و با خاکسپاری در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز پایان یافت.
پیکر پاک ستوان سوم شهید کمال کشاورزی از شهدای ناجا نیز روز پنجشنبه پس از تشییع در شهرستان سروستان محل ماموریت و شهادت وی به زادگاهش در شهرستان خرامه انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این آیین که با حضور سردار سرتیب دوم احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پیکر پاک این شهید از میدان صاحب الزمان(عج) تا ناحیه مقاومت سپاه پاسداران در شهرستان سروستان تشییع شد.
پیکر این شهید سپس به زادگاهش خرامه انتقال یافت و پس از تشییع از کلانتری مرکزی به سمت امامزاده اسحاق در شهرستان خرامه در جوار شهدا آرام گرفت.
ستوان سوم شهید کمال کشاورزی روز سه شنبه هفتم آذرماه جاری در درگیری با شرور مسلح در شهرستان سروستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.
در شهر شیراز همچنین آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم روزبه بهروزی رئیس پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس و فعال رسانه ای استان های فارس و بوشهر در دارالرحمه شیراز برگزار شد.
مرحوم بهروزی که در سال های 79 تا 82 مسئولیت ریاست ایرنا در فارس را برعهده داشت روز چهارشنبه بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
آیین بزرگداشت این مرحوم ساعت 14 تا 16 روز پنجشنبه هشتم آذرماه در مسجد دانشگاه شیراز برگزار می شود.
9873/ 2027
خبرنگار: محمدامین افشارپور ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید

دریافت 6 MB

همشهری آنلاین: یک دختر فلسطینی با حرکات خاص خود روبروی دوربین یک خبرنگار ایستاده و می گوید: «خواب دیدم شهید شدم و دفنم کردند.»

او می گوید وقتی اشغالگران اسرائیلی به خانه آن‌ها هجوم آوردند، او از ترس و هراس غش کرده و خواب دیده که شهید شده و عده‌ای در حال تشییع او هستند.

او می گوید در خواب دیده است که در محاصره نظامیان قرار دارد و تک و تنها شهید می شود و سپس او را تشییع می کنند.

خواب عجیب این کودک دختر بیانگر اضطراب و وضعیت آشفته روحی و روانی است که بر مردم غزه بویژه کودکان بدلیل جنگ اسرائیل تحمیل شده است.

کد خبر 846435 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز