Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر کاشان گفت: 40 دستگاه کامیون اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه تاکنون به استان کرمانشاه فرستاده شده است.

سید منصور میرابوطالبی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در کاشان گفت: محموله های فرستاده شده از این شهرستان شامل پتو و زیرانداز، لباس، کفش، انواع مواد خوراکی، وسایل گرمایشی، چادر، کیسه خواب، نایلون، کرسی برقی، سایر لوازم اسکان موقت و برخی کالاهای ضروری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فرستادن 16 دستگاه محموله وسائل ضروری از سوی جمعیت هلال احمر کاشان افزود: 24 دستگاه کامیون از میان محموله های فرستاده شده نیز شامل کمک های مردمی این شهرستان بود که با هماهنگی جمعیت هلال احمر کاشان به مناطق زلزله غرب کشور فرستاده شد و 620 میلیون ریال نیز کمک های نقدی بود.
رئیس جمعیت هلال احمر کاشان بیان کرد: همچنین 24 نفر از امدادگران از شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز برای کمک به آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه در غرب کشور (منطقه ثلاث باباجانی) اعزام شدند که در کنار کمک رسانی، در زمینه صدور شناسنامه نیز فعالیت می کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 505 نفر کشته و بیش از 12 هزار و 300 نفر مصدوم داشته است.
این حادثه به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 30 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن