Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز در کشور گفت: به بخش شهرسازی در وزارت راه و شهرسازی توجه نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، حسین نیازآذری امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی بابل با اشاره به اینکه بخش شهرسازی وزارت راه و شهرسازی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: مهم‌ترین وجوه زیرساختی هر منطقه به زیر ساخت‌های شهری مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار ساماندهی سکونتگاه‌های غیر مجاز، نظارت دقیق بر ساخت و سازهای شهری و اجرای کامل طرح جامع شهری شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه‌خیز بودن کشور از مسئولان امر خواست تا در اجرای استاندارد های فنی و مهندسی مصمم بوده و با همدلی در کاهش خسارت‌های احتمالی مشارکت داشته باشند.

نیازآذری تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی، آموزش، اجرای دقیق قانون و ارتقای کیفت مصالح به‌سمت استانداردسازی حرکت کنیم.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه شهرستان بابل با هزار و 260 کیلومتر راه شهری و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت است، گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز، ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی، تسریع در تعریض شبکه راه‌های شهرستان و تکمیل کنارگذر جنوبی و ساخت پل‌های ورودی به کنار گذر از جمله مهم‌ترین مطالبات مردم بابل است و با توجه اتمام سال مورد تاکید است.

در این دیدار طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی حوزه انتخابیه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و معاونان وی بررسی روند اعتباری طرح‌های در دست اجرا مشخص شد.

انتهای پیام/

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت

سخنگوی وزارت خارجه گفت: آمریکا با مجوز دادن به پلیس این کشور برای برخورد و سرکوب خشونت‌آمیز با مطالبات دانشجویی به ویژه در محیط دانشگاه تعهدات حقوق بشری خود را نادیده گرفته است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077187 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی