Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته ، سرمربی چلسی پس از اینکه توسط داور دیدار شب گذشته تیمش مقابل سوانسی از زمین مسابقه اخراج شد، از این داور عذرخواهی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو کونته ، سرمربی چلسی پس از اینکه توسط داور دیدار شب گذشته تیمش مقابل سوانسی از زمین مسابقه اخراج شد، از این داور عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته که به تصمیم داور در مورد اعلام کرنر اعتراض داشت، این اعتراض را به شدیدترین شکل ممکن نشان داد تا داور او را به سمت جایگاه تماشاگران هدایت کند. با این حال او در کنفرانس خبری پس از بازی، عنوان کرد که از اقدام خود پشیمان است و از داور عذرخواهی کرد.

او گفت:

” پس از بازی فکر می‌کنم طبیعی باشد که از اتفاقات داخل زمین عذرخواهی کنیم. در طول نیمه اول دیدیم که بازیکنان سوانسی وقت کشی می‌کردند. این را چند بار به داور چهارم گفتم. به علاوه تغییری نیز در نیمه اول ندیدم. از این شرایط عصبانی بودم. تلاش کردم این را به خود داور بگویم که او چنین تصمیمی گرفت. تکرار می‌کنم: برای کاری که کردم عذرخواهی می‌کنم. من عصبانی بودم. مطمئنا اشتباه کرده ام.

حریف وقت کشی می‌کرد و از این جهت عصبانی بودم. این را هم به داور چهارم گفتم و هم فریاد زدم. اولین بار نبود که اینطور می‌شد. چندین بار این اتفاق تکرار شد و به همین خاطر داور چهارم کنترل خود را از دست داد ولی باز هم می‌گویم که مقصر من بودم نه داور چهارم. به خاطر کارم عذرخواهی می‌کنم.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز سه شنبه در واکنش به تجاوز اشغالگران قدس به مردم مظلوم رفح در سخنانی اعلام کرد: شکست تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به صلح در نوار غزه، آزادی اسیران و توقف تهاجم به رفح یک تراژدی خواهد بود.

دبیرکل سازمان ملل در این خصوص ادامه داد: ادامه عملیات نظامی (رژیم) اسرائیل در رفح باعث نگرانی است؛ تهاجم گسترده منجر به یک فاجعه انسانی خواهد شد.

آنتونیو گوترش در ادامه افزود: بسته شدن گذرگاه‌های رفح و کرم شالوم تأثیر مخربی بر وضعیت وخیم انسانی در نوار غزه دارد و این گذرگاه‌ها باید فوراً بازگشایی شود.

وی اضافه کرد: اسرائیل تشدید تنش‌ها را متوقف کند و در تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه مشارکت سازنده داشته باشد. من از فعالیت مجدد نظامی در رفح توسط نیروهای اسرائیل ناراحت و مضطرب هستم.

کد خبر 6099693

دیگر خبرها

  • حمله توخل به مارسینیاک: حس عجیبی دارم!
  • دویدن جالب و منحصر به فرد آنتونیو رودیگر در جشن مادریدی ها / فیلم
  • توخل: تصمیم داور فاجعه مطلق بود؛ قوانین داوری را نقض کردند
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • «گوترش»درباره تجاوز نظامی اسرائیل به رفح به ابرازنگرانی بسنده کرد
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد