Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينکه افزايش قيمت سکه قابل قبول نيست، گفت: فاصله بين قيمت سکه و طلا ‌غيرطبيعي است. به گزارش خبرگزاري تسنيم از مرند، به نقل از دفتر ارتباطات مردمي نماينده مردم مرند و جلفا در مجلس، محمدحسن‌نژاد با اشاره به افزايش نرخ سکه در بازار اظهار داشت: افزايش نرخي که در قيمت سکه در هفته‌هاي اخير صورت گرفته، شوک موقتي است و در صورت کاهش تقاضا، نرخ آن نيز متعادل مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه نوسان در قيمت سکه متأثر از عوامل اقتصادي است، اين امر را بديهي دانست و تصريح کرد: بارها تجربه نشان داده که هرگونه افزايش نرخ سکه در بازار موجب رشد قارچ‌گونه سوداگران در بازار و افزايش حبابي قيمت آن مي‌شود.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينکه افزايش قيمت سکه قابل قبول نيست و موجب واسطه‌گري در اين حوزه مي‌شود، تصريح کرد: با توجه به فرارسيدن ماه ربيع‌الاول، افزايش تقاضاي طلا و سکه در بازار امري بديهي است که در افزايش بهاي طلا در بازار تأثيرگذار بوده است، اما واقعي نيست و به‌زودي حباب افزايش قيمت در اين بازار شکسته مي‌شود.
حسن‌نژاد با بيان اينکه شرايط کنوني سکه و طلا نيازمند مديريت اين بازار است اظهار داشت: کم‌توجهي به مديريت و نظارت بر بازارهاي طلا و سکه باعث رونق سوداگري و افزايش حباب در اين بازار شده است.
نماينده مردم مرند در مجلس در ادامه از دستگاه‌هاي نظارتي نظير اتحاديه طلا و جواهر خواست که نظارت بيشتر و اطلاع‌رساني و شفاف‌سازي مناسب از افزايش بي‌رويه سکه و طلا جلوگيري کنند.
عضو کميسيون اقتصادي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: معتقدم که قيمت سکه بايد کمي بيش از ارزش طلا باشد، اما در وضعيت کنوني فاصله بين قيمت سکه و طلا زياد است که اين غيرطبيعي است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۷۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۵ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

هوای مناطق «سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، ماشین ابزار و طرُق» مشهد پاک است، همچنین کیفیت هوای ۱۷ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

دما در حال حاضر ۱۲ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست