Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از 40نفر شاکی به بهانه فروش آپارتمان در محمد شهر کرج خبر داد.

سرهنگ جواد صفایی"در تشریح این خبر گفت: با شکایت فردی مبنی بر اینکه از شخصی یک واحد آپارتمان Apartment خریداری و مبلغ 200میلیون ریال پرداخت کرده ولی زمان تحویل ملک مطلع می شود فروشنده متواری شده که موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس Police آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اولین شکایت، تعداد زیادی از شکات به اداره پلیس آگاهی کرج مراجعه کردند که در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم از 43 نفر بابت فروش آپارتمان مبالغی گرفته و مجددا آپارتمان ها را به اشخاص دیگری فروخته و از محل متواری شده است .

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مکان هایی که احتمال تردد و حضور متهم در آنجا می رفت تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات وسیعی که در این حوزه انجام شد،مخفیگاه متهم شناسایی و پس از اطمینان از حضور وی در آن مکان، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ صفایی بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیس اعتراف کرد مدتی قبل اقدام به ساخت 24 پروژه ساختمانی و پیش فروش واحدهای آپارتمانی کرده است اما با توجه به رکود اقتصادی در برآورد هزینه ها با مشکل مواجه شده و قادر به ساخت پروژه ها نبود، بنابراین تصمیم گرفت تا هریک از واحدها را به چند نفر بفروشد تا ضرر و زیان خود را جبران کند.

رییس پلیس آگاهی البرز در پایان خاطر نشان کرد: متهم با این شیوه تاکنون تعدادی از واحدهای آپارتمانی را به 43 نفر فروخته و حدودا مبلغ 20 میلیارد ریال از بابت فروش واحدهای آپارتمانی کلاهبرداری کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد

سرهنگ مهدی مهدوی کیا  اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی خود را در راستای شناسایی متهم آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد، ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز