Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@06:46:45 GMT

موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۲۷۷۰

موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که ریموت خودرو خود را گم کرده باشید و باعث دردسر شما شده باشد. در دنیای تکنولوژی امروزه نباید نگران چنین مسائلی بود.  امروزه خیلی از کارها رو میشه با موبایل انجام داد. باز و بستن در ماشین که  یکی از کارهای روزانه ماست از این امر مستثنی نبوده. اپلیکیشن بسیار کاربردی برای موبایلها ارائه شده که با نصب آن میتوانید موبایلتان را تبدیل به ریموت دزدگیر ماشین نمایید و امکان باز کردن درب ماشین با موبایل را داشته باشید و دیگر نگران فراموش کردن و یا گم کردن ریموت خودرو خود نشوید و نیاز نداشته باشید که هزینه های زیادی را برای درست کردن مجدد ریموت خودرو خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این برنامه میتوانید درهای ماشین را از هرکجای دنیا بدون محدودیت فاصله بوسیله موبایل باز و بسته نمایید. ولی چطور موبایل شما نیتونه در ماشینتونو باز کنه؟؟

راز این برنامه در یک دستگاه به نام دستگاه ردیاب خودرو هستش که باید روی ماشینتون نصب بشه و ارتباط با خودرو از طریق همین دستگاه برقرار میشه. این دستگاه قابلیتهای خیلی زیادی رو برای خودرو شما به ارمغان میاره و ماشینتون رو حسابی مدرن و باکلاس میکنه. بوسیله این دستگاه میتونید ماشینتون رو ردیابی کنید و بفهمید هر لحظه کجاست و کجا بوده قبلا، خودرو را خاموش کنید ، صدای داخل کابین ماشین را بشنوید و امکانات خیلی زیاد دیگه. یکی از مزایای این برنامه عدم نیاز به اینترنت میباشد و بر روی هر موبایلی قابل نصب میباشد.

. این دستگاه یک هزینه اضافی برای خودرو شما محسوب نمیشه چون این دستگاه علاوه برکارهای ذکر شده میتونه کار یک دزدگیر ماشین رو هم براتون انجام بده و دیگه نیازی به خرید دزدگیرهای قدیمی ندارید. علاوه بر اپلیکیشن دستگاه دارای ریموت عادی هم میباشد که خود یک دزگیر کامل است.

شرکتهای زیادی در ایران نیستند که ردیاب ماشین و اپلیکیشن آنرا ارائه مینمایند. یکی از شرکتهای موفق در این زمینه شرکت آلفا تکنولوژی میباشد که دارای مدلهای متنوع با قیمتهای مناسب میباشد. برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه این مطلب میتوانید با مهندس امینی ۰۹۱۲-۰۹۱۰-۸۸۱ از طریق تلفن یا تلگرام تماس حاصل فرمایید.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهداری: وزارت صمت مانع واردات ماشین آلات راهداری شد

رییس سازمان راهداری با اشاره به درآمد ۳۴ هزار میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲، گفت: مشکلات اداری وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی در آیین سراسری آغاز پویش «چشم به راهیم» اظهار کرد: سعی کرده ایم به محتوا، کیفیت و اثربخشی پویش توجه کنیم. در تمام محورهای پرتردد کشور پویش چشم به راهیم اجرا می شود.

وی با بیان اینکه با شبکه های مختلف صدا و سیما قراردادهای مختلفی را برای اطلاع رسانی اقدامات سازمان راهداری امضا کرده ایم، ادامه داد: امسال در سازمان راهداری حدود 34 هزار میلیارد تومان درآمد و 39 هزار میلیارد تومان ابلاغ داشتیم که تاکنون حدود 30 همت تخصیص یافته است.زمانیکه سازمان را تحویل گرفتم درآمد 5 همت و تخصیص 3 همت بود که امروز شاهد رشد 7 برابری بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه ثبت سفارش 1000 دستگاه ماشین آلات راهداری خبر داد و با بیان اینکه تمام تلاش این بود تا قبل از سال این ماشین آلات را وارد کشور کنیم، افزود: به دلیل مشکلات اداری وزارت صنعت این برنامه عملی نشد. اما قول می دهیم ابتدای سال تعدادی از این ماشین آلات وارد کشور شود. مابقی نیاز را از تولیدکنندگان داخلی تامین می کنیم که در یک قلم از هپکو 200 دستگاه ماشین آلات خریداری کرده‌ایم.

امانی با تشبیه وضعیت مالی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به «شعب ابی طالب» گفت: الان 1800 میلیارد تومان تخصیص روی میز داریم که البته برای آن پولی نداریم. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلایل رایج نشت آب از زیر خودرو
  • قابلیت جالب اندروید ۱۵ برای پیدا کردن گوشی‌های خاموش
  • قابلیت جدید گوگل برای یافتن موبایل‌های اندروید خاموش
  • (عکس) ماشین جدید سایپا با همکاری با سیتروئن
  • (تصویر) ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن
  • ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
  • راهداری: وزارت صمت مانع واردات ماشین آلات راهداری شد
  • کشف یک پارکینگ جادویی در تهران با خودرو‌های بهشتی (فیلم)
  • اگر لاستیک خودرو را بیش از اندازه باد کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟
  • +10 مزیت استفاده از وندینگ ماشین چیست؟