Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، شهرام رحمانی روز پنجشنبه افزود: در مرحله اول طرح پلاک گذاری اداوات کشاورزی، سه هزار و 700 دستگاه با سن زیر 13 سال مشمول شماره گذاری شده که از این میزان تاکنون 749دستگاه تراکتور، پلاک گذاری شده است.
وی اظهار کرد: همچنین برای یک هزار و 600 دستگاه تراکتور نیز برای طرح پلاک گذاری پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مسئول 69 درصد تراکتورهای کشاورزی مورد استفاده در مزارع کشاورزی و باغ های استان قزوین زیر 25 سال سن دارند.
این مسئول، یکی از معضلات در توزیع سوخت ماشین آلات کشاورزی را پلاک گذاری نشدن ادوات کشاورزی خواند و گفت: در حال حاضر هشت هزار و 142 دستگاه تراکتور و 130 دستگاه کمباین غلات و برنج در مزارع کشاورزی و باغ های استان مورد استفاده قرار می گیرد.
رحمانی در ادامه با بیان اینکه 69 درصد تراکتورهای کشاورزی استان دارای سن بین یک تا 25 سال و31 درصد هم بالای 25 سال سن دارند،یادآور شد: در حال حاضر برای 41 درصد باقی مانده تراکتورهای بالای 25 سال در بخش کشاورزی نیز سوخت توزیع می شود.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عبور و مرور ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۰۲ خودرو را در این استان ثبت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جواد حق‌لطفی در این خصوص، اظهار داشت: در حال حاضر 40 دستگاه سامانه تردد شما در سطح آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی این استان نصب و کار عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته و در هفتمین روز از سال جدید تردد یک میلیون و 451 هزار و 789 دستگاه خودرو در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شد که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین به تعداد جابه‌جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفنده‌ماه گذشته تا پایان هفتمن روز از سال جدید 31 هزار و 934 مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته با 18 درصد کاهش، 38 هزار و 887 مسافر همراه بود.

حق‌لطفی یادآور شد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان انتظار داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند و به‌ازای هر 2 تا سه ساعت رانندگی، حداقل 20 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و در عین حال نیز از هرگونه توقف در حاشیه راه‌ها، به ویژه در آزادراه خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۷۰۰ پارکینگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند
  • تحقق ۹۱ درصدی طرح جهش تولید در دیمزار‌های قزوین
  • ۵۷۰۰ پارکنیگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد