Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، در آستانه میلاد خجسته پیامبر مهر و رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت، ضمن بازدید از یگان های نظامی و انتظامی مستقر در مناطق مرزی شمال شرق و مرزهای استان خراسان رضوی، با علما و مولوی های اهل سنت مناطق خواف و تایباد دیدار و نشست صمیمانه‌ای برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار پاکپور در این دیدار با تبریک و تهنیت میلاد نبی مکرم اسلام به ملت شریف ایران، بخصوص جامعه اهل سنت کشور، بر نقش ویژه غلما، مولوی‌ها و همه برادارن اهل سنت در حفظ وحدت و انسجام کشور و آماگی های همه جانبه بویژه تامین و استمرار امنیت پایدار مردمی در این منطقه تاکید و از زحمات، همکاری و تلاش‌های مردم مومن، انقلابی، ولایتمدار و زحمتکش مرزنشین در شمال شرق کشور قدردانی کرد.

در این دیدار عملا اهل سنت منطقه خواف و تایباد نیز ضمن استقبال از حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در منطقه، از برگزاری این نشست ابراز خرسندی کرده و امادگی خود را برای حفاظت و حراست از امنیت مناطق مرزی شمال شرق اعلام و بر تداوم تلاش‌ها برای تعمیق اخوت و وحدت برادران شیعه و اهل سنت و اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

301

سپاه پاسداران علمای اهل سنت سردار پاکپور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌های جنوبی البرز، گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان و امتداد رشته‌کوه زاگرس شاهد بارندگی خواهیم بود گفت: همچنین در استان‌های قم، اصفهان، مرکزی، یزد، شمال و شرق فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرق و جنوب شرق، بارش‌های رگباری، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی همچنین از کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: فردا در شمال غرب و غرب از میزان بارش‌ها کاسته خواهد شد و این سامانه در نیمه شرقی کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فردا شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی از جمله استان‌های البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارندگی دارند.

ضیائیان توضیح داد: فردا بارش در تهران، البرز، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان، فارس، اصفهان شدت دارد. چهارشنبه علاوه بر این مناطق گستره بارش‌ها بیشتر می‌شود و شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: از پنجشنبه روند افزایش دما در کشور رخ می‌دهد. در ۵ روز آینده در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی شده است که همین شرایط سبب ایجاد خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.

وی همچنین از صدور هشدار سطح قرمز و خطر صاعقه امروز دوشنبه در کل استان های غربی کشور خبر داد و گفت: امشب احتمال وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898379

دیگر خبرها

  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور