Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دومین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن‌ اسلامی مستقل نهم و دهم آذرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دومین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور نهم و دهم آذر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دومین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل بیش از 200 نفر از دانشجویان از 56 دفتر عضو این اتحادیه از دانشگاه‌های سراسر کشور شرکت خواهند کرد.

فیروزی اظهار داشت: در این نشست علاوه بر برگزاری شورای عمومی اتحادیه جلسات کمیسیون‌های تشکیلات، سیاسی، آموزش، فرهنگی، روابط عمومی و تبلیغات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور کارشناسان، اساتید و فعالان عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی گفت: نشست‌های شورای عمومی و کمیسیون‌های اتحادیه حدودا هر یک ماه یکبار برگزار می‌شود که دستور جلسات و برنامه‌های مختلفی را دارند.

جمعی از مهمانان حاضر در این نشست دو روزه عبارتند از دکتر حاجی بابایی، دکتر محمد افکانه، دکتر پرویز امینی، میکائیل دیانی، سیدمحمدرضا حسینی و آقایان دکتر فاضلی، کردلو، مهدی نژاد، ذوقی، حسین پور ، جلال منش، سرکار خانم میرمرعشی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک

رئیس انجمن ژنتیک با اشاره به برگزاری ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک در خرداد ماه امسال، گفت: این رویداد با شعار «ژنتیک برای سلامت، امنیت غذایی و حفظ ذخایر ژنتیکی؛ نیاز آنی و ضرورت آتی» با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مختار جلالی جواران امروز در نشست خبری ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران، گفت: جشنواره ژنتیک از ۲ تا ۴ خرداد ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. این جشنواره در قالب فن بازار و ایده بازار خواهد بود.

وی گفت: در این رویداد در کنار سخنرانی‌ها، نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مرزهای دانش برگزار می‌شود. تلاش داریم در این رویداد آخرین یافته‌های کشور در حوزه‌هایی چون انسانی، جانوری، زیست‌واره‌ها، سلول‌های بنیادی و ذخایر ژنتیک ارائه شود.

جلالی، شعار این کنگره را «ژنتیک برای سلامت، امنیت غذایی و حفظ ذخایر ژنتیکی؛ نیاز آنی و ضرورت آتی» عنوان کرد و یادآور شد: انجمن ژنتیک ایران با قدمت نیم قرن فعالیت در تلاش است تا این حوزه علمی را در کشور توسعه دهد و معتقدیم ایران، تنها محدود به تهران نمی‌شود؛ از این رو با ایجاد شعب انجمن در سایر شهرها در این زمینه اقدام شد.

رئیس انجمن ژنتیک ایران از حمایت و همکاری ۴ دانشگاه بین‌المللی از این رویداد خبر داد و گفت: دانشگاه سلیمانیه عراق، کردستان عراق، دانشگاه هرات و دانشگاه کانکاست روسیه در این رویداد همکاری دارند.

وی با اشاره به ذخایر ژنتیکی کشور، گفت: با توجه به لوح سفالی که با قدمت ۵ هزار ساله در کشور کشف شده و در آن نحوه اصلاح اسب نشان داده شده است، با چنین سابقه‌ای پیشنهاد شد تا این رویداد با رویکرد ژنتیک برگزار شود.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بررسی ۴۵ درخواست در دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه
  • استراتژی‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان از «رویداد نوجهان» تا «برپایی کافه ۵۷»
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک