Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج سازندگی شهرستان نیشابور با احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستای شاداب کمک بزرگی به ارتقاء ورزش در مناطق محروم انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، احداث سالن‌ها و مراکز ورزشی به‌ویژه در مناطق محروم موضوع بسیار مهمی است که به دلیل محدودیت در اعتبارات دولتی همیشه با مشکل مواجه می‌شود، مشارکت بسیج سازندگی و مردم برای ساخت سالن ورزشی دریکی از روستاهای نیشابور موجب بهره‌مندی جوانان14روستا از مزایای آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان روستای شاداب از توابع شهرستان نیشابور تا چندی قبل در زمین‌های خاکی ورزش می‌کردند اما به همت بسیج سازندگی و اهالی روستا صاحب یک سالن ورزشی سرپوشیده شده‌اند.

 

یکی از جوانان این روستا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سالن بسیار خوبی است زیرا قبلاً در زمین‌های خاکی که باعث ایجاد امراض تنفسی می‌شد بازی می‌کردیم اما به همت بسیج این سالن برای ما ساخته‌شده است.

وی ادامه داد: به‌راحتی می‌توانیم حتی شب‌ها در زیر نور و بدون سرما ورزش کنیم و دیگر نگران داشتن جایی برای ورزش کردن نیستیم و همه جوانان و نوجوانان روستا از این امکانات استفاده می‌کنند.

نصرآبادی فرمانده بسیج سازندگی شهرستان نیشابور در خصوص این سالن ورزشی گفت: سالن صالحین روستای شاداب با همکاری سپاه و مردم احداث‌شده است که بالغ‌بر65میلیون تومان اعتبار توسط سپاه تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: مردم روستا نیز حدود سی میلیون تومان کمک کرده‌اند، این سالن چندمنظوره مجهز دارای350متر زیربنا است.

دهیار روستای شاداب نیز در این خصوص گفت: از وقتی این سالن احداث‌شده است جوانان روستاهای اطراف نیز از این سالن استفاده می‌کنند، کودکان و جوانان با احداث این سالن به ورزش علاقه‌مند شده‌اند و به‌عنوان یک تفریح سالم موجب نشاط جوانان می‌شود.

در این سالن چندمنظوره به‌غیراز ورزش‌های توپی رشته‌های رزمی نیز قابل انجام است، این سالن علاوه بر روستای شاداب اهالی بیش از14روستای دیگر را نیز پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و جشنواره های بازی‌های بومی محلی و روستایی خبر داد.

محمدی، ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در طول سال ۱۴۰۲ با تلاش و تعامل در راستای اعتلای ورزش، گام های موثری برداشته  بطوری که شاهد افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته شهرستان هستیم.

وی افزود: در حوزه قهرمانی و همگانی با همکاری هیات های ورزشی و ورزشکاران، در جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی، آسیایی، پارا آسیایی،کشوری و استانی پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است.

محمدی اضافه کرد: در حوزه قهرمانی و در رشته های مختلف ورزشکاران پارس آبادی موفق به کسب مقام در مسابقات المپیک ناشنوایان و پاراآسیایی،۳ مورد دعوت به اردوی تیم ملی،۲۰ مورد مسابقات بین المللی و ۲۵ مقام مقام کشوری را از آن خود کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه همگانی نیز گفت: برگزاری همایش های مختلف پیاده روی و ورزش صبحگاهی بیش از۸۰ مورد، جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری ۹۰ مورد و جشنواره های بازی‌های بومی محلی و روستایی با هدف شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف روستایی و عشایری ۶۰ مورد و مسابقات داخلی ۲۵مورد، ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ۲مورد صعود کوهنوردان در مناسبت های مختلف ۲۵ مورد، مسابقات کارکنان دولت دررشته مختلف ۱۶مورد برگزار شده است.

محمدی، برگزاری ستاد ساماندهی جوانان ۲ مورد، کارگاه آموزشی و روانشناسی ورزشی ۶ مورد، کلاس تئوری مربیگری ۱ مورد، کلاس تئوری ویژه دانش آموزان ۱ مورد،  برگزاری لیگ‌های استانی که شهرستان پارس آباد میزبان آن است ۱۱ مورد، افتتاح پروژه چمن مصنوعی ۱مورد، خرید چمن زن ۱ دستگاه و تکمیل و تعمیرروشنایی استادیوم‌های ورزشی و سالنها ۱۲ مورد در راستای تجهیز اماکن ورزشی را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • عیادت وزیر ورزش از پیشکسوت بسکتبال
  • صنایع زنجان اقبالی برای حمایت از تیم های ورزشی ندارند
  • روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان شتاب می گیرد
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • ۸۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به باشگاه‌داران استان مرکزی اعطا شد
  • ظرفیت سالن‌های فوتسال گناباد جوابگوی تماشاگران نیست
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال