Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: حریق کارگاه تولید مبل خیابان امام خمینی با حضور نیروهای هشت ایستگاه امداد و نجات آتش نشانی اصفهان اطفا شد.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شریعتی با اشاره به اینکه حریق کارگاه تولید مبل ساعت ۱۱ و ۳۲ دقیقه امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است، اظهار داشت: در نخستین اقدام نیروهای امدادی ایستگاه ۱۰ آتش نشانی پس از چهار دقیقه از اعلام به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از دقایقی خودروهای امدادی و نیروهای آتش‌نشانی از هفت ایستگاه دیگر به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در مجموع ۱۳ خودروی سنگین و فوق سنگین، دو خودروی آبرسان و یک دستگاه خودروی تخصصی تنفسی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۶۳ نیروی عملیاتی و ۱۰ نفر نیروی سازمانی به محل حادثه آتش‌سوزی مبل اعزام شدند، ابراز داشت: آتشپاد بزرگ‌زاد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نیز این عملیات را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه در کارگاه تولید چوب مواد سریع الاشتعال وجود دارد، اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه بر اساس بررسی ‌های اولیه صورت گرفته شخصی آسیب ندیده و تنها خسارت مالی در این حادثه گزارش شده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد