Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی گفت: لغو طرح خیابان ۵۵ متری مستلزم پیمودن مراحل قانونی است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حمیدرضا نوازنی ظهر امروز در جمع تعدادی از مالکان منازل واقع شده در حریم طرح 55 متری اراک در حوزه معاونت عمرانی استانداری اظهار داشت: لغو اطرح 55 متری نیازمند گذراندن مراحل قانونی بوده و از سوی یک دستگاه خاص و به شکل یک طرفه امکان‌پذیر نیست و تصمیم در رابطه با آن مستلزم اعلام نظر و رای تمامی نهادهای اجرایی دخیل در این طرح و همچنین موافقت شورای عالی معماری و شهرسازی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیری لغو این طرح نیازمند ارائه نامه‌ای از سوی شورای شهر و شهرداری به استاندار مرکزی است که در آن دلایل کارشناسی مبنی بر مشکلات و موانع اجرای این طرح آمده تا تصمیمات لازم در زمینه آن در شورای برنامه‌ریزی استان با ریاست استاندار مرکزی بررسی و تصویب شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی تصریح کرد: پس از گذشت 10 سال به منظور این طرح که در سال 81 از سوی مشاوران طرح جامع شهری اراک دیده شد، اکنون مشاور جدیدی در حال تنظیم و ارزیابی طرح جامع شهری اراک است و باید این مشاور هم  نظر کارشناسی خود را ارائه کند و در طرح جامع شهری اراک طرح 55 متری را ثبت نکند.

نوازنی بیان کرد: 24 هکتار زمین از اراضی ملی در انتهای خیابان هپکو برای مالکان مشمول در خیابان‌های شهید رجایی، شهید شیرودی و شریعتی در ابتدای این طرح درنظر گرفته شده بود که میزان قابل توجهی از این اراضی به ساخت مسکن مهر صادقیه اختصاص یافته و 10 هکتار آن باقی است.

وی ادامه داد: اعلام لغو این طرح در نشستی با مالکان در یکی از مساجد شهر قانونی نیست بلکه باید یک روند کارشناسی و قانونی برای اجرا یا لغو آن طی شود و از مجاری قانونی تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک

عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد. معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود. اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد. او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند. اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی
  • حسینی: هیچکس از من هنجارشکنی و بی قانونی ندیده است/اقدامم در اراک برای جلوگیری از تنش بود
  • ۳۰ درصد مراحل قرارگاهی شدن شورای فرهنگی استان‌ها انجام شده است
  • واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است