Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت در اردبیل برگزار و از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل در مراسم نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت در اردبیل گفت: 154 اثر به دبیرخانه نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت ارائه شد که از این اثرها 60 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند و در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اسفندیار هوشیار با اشاه به این که از آثار ارائه شده به نخستین سوگواره سیمای ارادت در اردبیل 142 اثر حرفه‌ای بود افزود: که مورد بررسی داوران قرار گرفت و در پایان 3 اثر به عنوان اثر حرفه ای و سه اثر به عنوان اثر آماتور انتخاب شدند و جوایز و لوح تقدیر دریافت کردند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با بیان اینکه نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت با محوریت اربعین حسینی، عاشورا و تاسوعا و عکس های ماه محرم برگزار شد، گفت: این سوگواره به همت خیران انجمن سینمای جوان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار شد.
هوشیار هدف از برگزاری نخستین سوگواره سیمای ارادت را جذب جوانان و نوجوانان به رشته عکاسی در حوزه عاشورا، تاسوعا و ماه محرم دانست و بیان کرد: استقبال از نخستین سوگواره سیمای ارادت بسیار خوب بود که انتظار می‌رود سال آینده شاهد استقبال بیشتری از این سوگواره عکس باشیم.
محسن زارع به عنوان اثر برتر نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت انتخاب شد و لوح و تندیس ویژه نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت به وی اختصاص داده شده است.
اثر احمد زعفری و معصومه عزتی در بخش حرفه‌ای به عنوان اثر دوم و سوم انتخاب شد و از نفرات برتر این جشنواره با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.
در بخش آماتور نخستین سوگواره عکس سیمای ارادت هم اثر مهیار نیک‌منش، آیلین پروین‌پر و مهدی خسروی به عنوان اثر نخست تا سوم انتخاب شدند./  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳