Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > اصفهان - دبیر جشنواره آیینی ۷۲ خط اشک، بسط و گسترش شهر آیینی در میان نخبگان را از اهداف این همایش سالیانه برشمرد و گفت: به زودی دبیرخانه دائمی شعر آیینی در اصفهان تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام مرتضی خوش‌نویس‌زاده، با بیان اینکه جشنواره ملی شعر آیینی ۷۲ خط اشک تاکنون در شش دوره برگزار شده است، اظهار داشت: امسال نیز این همایش در سه بخش دانشجویان، کادر دانشگاه و کارمندان، اساتید و اعضای هیأت علمی نیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال ۶۳۰ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد، افزود: از میان این آثار ۱۳۰ اثر به مرحله دوم راه یافت و مجموعاً ۱۲ اثر برگزیده و دو اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان شعر را گویاترین و دل‌نشین‌ترین قالب انتقال پیام و فرهنگ برشمرد و بیان داشت: در ارتباط با شعر آئینی تاکنون مراسم مناسبی نداشتیم، این همایش به نوبه خود در جو عمومی دانشگاه تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه در تربیت شاعران جوان سهم ویژه ای داشته است، ابراز داشت: هدف اصلی از برگزاری این همایش جذب و آموزش افراد علاقه مند به حوزه شعر اما نه در سطح نخبگان است.

خوشنویس زاده بسط و گسترش شهر آیینی در میان نخبگان را از دیگر اهداف این همایش سالیانه برشمرد و گفت: به زودی دبیرخانه دائمی شعر آیینی در اصفهان تشکیل می شود.

وی اضافه کرد: امسال ۵۰ درصد آثار شعر ارسالی به دبیرخانه شعر آیینی ۷۲ خط اشک در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و اعضای هیئت علمی رشته های مختلف بودند که دوره های آموزشی مختلف برای ۷۲ نفر افراد منتخب و برگزیده این همایش برگزار خواهد شود.

 

۴۸ کلید واژه‌ها : استان اصفهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجوی متقاضی، صرفاً میتواند در یکی از بخش‌های جشنواره (بخش صحنه‌ای و بخش نمایشنامه نویسی) یا به عنوان کارگردان حاضر شوند (به غیر از بخش نمایشنامه نویسی)

جشنواره دارای ۲ بخش رقابتی است:
الف: بخش رقابت دانشجویان هنر‌های نمایشی (این بخشِ بر کارخلاق  و ایده‌های اجراییِ نوین و تجربی تاکید دارد)
ب: بخش رقابت دانشجویان سایر رشته‌ها 

دانشجویان متقاضی در هنگام ثبت نام، ملزم هستند گواهی اشتغال به تحصیل، مجوز نویسنده، مترجم و ناشرِ اثر پیشنهادی خود را در به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.  
پس از اعلام نتایج اولیه، هرگونه تغییر در شرایط درخواستی تنها با هماهنگی و موافقت دبیرخانه امکان پذیر است.

ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاداسلامی به هر یک از آثار منتخب، کمک هزینه پرداخت خواهد کرد.

برای ثبت نام آثار خود را تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به نشانی    https://eas.iau.ir/fa/form/۲۸    ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس ۷۳۶۸۱۶۸۹ -۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی پیام‌رسان ما در بله bashgahe_roshd@ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند