Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسوت اوزيل پس از يک بازي غيبت، شب گذشته نقش مهمي در برتري پر گل آرسنال برابر هادرسفيلد داشت.
به گزارش "ورزش سه"، اوزيل، ستاره آلماني آرسنال، در بازي قبلي برابر برنلي غايب بود ولي شب گذشته مقابل هادرسفيلد فوق العاده ظاهر شد.
او نيمه دوم طي دو دقيقه دو پاس گل به ژيرو و سانچز داد و خودش نيز گل چهارم را به ثمر رساند تا نقش اول را در پيروزي 5-0 آرسنال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمزي، ستاره توپچي ها پس از بازي در مورد اوزيل گفت که يک بازي استراحت اوزيل باعث شد تا باتري هايش به خوبي شارژ شوند و امشب نمايش بي نظيري داشت.

اوزيل نزديک به يک ماه است که متحول شده و توانسته از زير فشار انتقادات خود را خارج کند. او در دربي شمال لندن مقابل تاتنهام نيز مرد اول تيمش بود تا ثابت کند فقط در بازي هاي معمولي درخشش ندارد.
به ادعاي رسانه هاي انگليسي، پيشنهاد بارسلونا و تبديل شدن اوزيل به يکي از گزينه هاي خريد باشگاه کاتالاني به وي انگيزه هاي دو چنداني داده و نمي توان متحول شدن او را بي ربط با علاقه بارسلونا دانست.
بارسا که کوتينيو را به عنوان گزينه اول تقويت خط مياني خود در نظر دارد، مي داند که ليورپول براي جدايي ستاره برزيلي خود موانع زيادي ايجاد خواهد کرد و به همين دليل روي اوزيل به عنوان گزينه دوم سرمايه گذاري کرده اند.
قرارداد ستاره آلماني پايان فصل به اتمام مي رسد و خبري هم از تمديد آن نيست. اوزيل در صورت پيوستن به بارسا در انتقالات زمستاني، مي تواند در ليگ قهرمانان نيز به ميدان برود و اين بزرگترين مزيت او نسبت به کوتينو است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏

به گزارش "ورزش سه"، اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، قراردادی ‏مشهوری که بارسا از آن به‌عنوان قرارداد غیررسمی با لئو مسی یاد ‏می‌کند، یکی از مشهورترین قراردادهای حرفه‌ای تاریخ فوتبال است. ‏

قراردادی که در سال 2000 در حالی با مسی امضا شد که متن قرارداد ‏روی یک برگ دستمال کاغذی نوشته و امضا شده بود. ‏

با وجود درخواست‌های متعدد، بارسلونا تاکنون نپذیرفته که این قرارداد ‏در موزه باشگاه به نمایش گذاشته شود. قرارداد مشهور در حال ‏حاضر در اختیار هوراسیو گاگیولی است که در آن زمان مدیریت ‏برنامه‌های مسی را بر عهده داشت. او تصمیم گرفته قرارداد موسوم ‏به "قرارداد دستمال کاغذی" را در یک حراجی به فروش بگذارد و گفته ‏می‌شود قرارداد مسی به راحتی به مبلغی در حدود 700 هزار دلار ‏فروخته خواهد شد. ‏

حراجی بونامز در لندن قرارداد دستمال کاغذی را در فهرست ‏فروش‌های آینده خود گذشته و رقم اولیه را 300 هزار دلار اعلام کرده ‏است. پیشنهادها برای خرید این آیتم تا دو هفته دیگر ادامه داشته و ‏در نهایت اولین قرارداد اسطوره بارسا به گران‌ترین پیشنهاد فروخته ‏خواهد شد. ‏

مسی در سیزده سالگی به بارسا رفت و تست داد. با اینکه باشگاه ‏کاتالان از همان لحظه اول شیفته او شده بود ولی مدیران شک ‏داشتند که او را رسما به خدمت بگیرند یا نه. گوگیولی به یکی از ‏مدیران باشگاه گفت که اگر بارسا معطل کند نوجوان آرژانتینی را به ‏رئال مادرید پیشنهاد می‌دهد و بعد از آن بود که بارسا از ترس رقیب ‏قراردادی روی دستمال کاغذی نوشت و به ایجنت مسی داد. ‏

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!