Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:53:56 GMT

گزارش زنده؛ فولاد 2- سپيدرود 0

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۵۵۰۵

گزارش زنده؛ فولاد 2- سپيدرود 0

خبرگزاري آريا - نيمه دوم فولاد و سپيدرود رشت در حالي دنبال مي شود که قرمزهاي اهواز با تک گل رحيم زهيوي از ميهمان خود پيش هستند.
به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در ادامه بالانشيني هاي خود اميدوار است تاسه امتياز مهم خانگي را مال خود کند، سپيدرودي ها نيز براي گرفتن امتياز به اهواز آمده اند.
گزارش لحظه به لحظه ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و سپيدرود رشت را در همين صفحه از "ورزش سه" دنبال کنيد:
هفته چهاردهم ليگ برتر؛ ساعت: 15 ؛ تاريخ: 96/09/09
استاديوم: غدير اهواز/ تماشاگر:
داور: روح‌الله شريفي؛ کمک‌ها: سعيد علي‌نژاديان، حسن انتظاري و علي ميرغفاري/ ناظر: رسول فروغي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولاد خوزستان
احسان مراديان، ايوب والي، عبدالله کرمي، فرزاد جعفري، پيمان شيرزادي(46- امير زليکاني)، احمد عبدالله‌زاده(76- ايمان مبعلي)، سينا مريدي، علي اصغر عاشوري، عبدالله ناصري، فرشاد جانفزا و رحيم زهيوي.
سرمربي: سيد سيروس پورموسوي
سپيدرود رشت
سيد محمد حسيني، سيد احمد سيدآهي، سيد هادي موسوي، محمدرضا الماس‌خاله(64- جواد آقايي‌پور)، توحيد غلامي(67- ميثم تهيدست)، ميثم فردوسي، شهاب کرمي(50- ميعاد يزداني)، حميد ملکي، عماد ميرجوان، پويا نزهتي و ميلاد قربان‌زاده.
سرمربي: علي نظرمحمدي
شرح گل:
١-٠(فولاد خوزستان- رحيم زهيوي): پاس دقيق سينا مريدي به رحيم زهيوي رسيد و اين بازيکن بعد از يک تو سر توپ، توپ را وارد دروازه رشتي ها کرد تا خيلي زود اهوازي ها به حقشان برسند.
٢-٠(فولاد خوزستان): شروع مجدد عالي احسان مراديان با اشتباه مدافع سپيدرود به صابر حرداني بازيکن تازه وارد رسيد تا او با يک ضربه دقيقي دروازه تيم گيلاني را براي دومين بار باز کند.

لحظات حساس
دقيقه ١: اوت دست بلند پيمان شيرزادي بعد از برخورد به مدافعين رشتي به ناصري رسيد اما اين بازيکن در موقعيت عالي توپ را به آسمان کوبيد.
دقيقه ١٠: پاس بلند سينا مريدي پشت مدافعين به رحيم زهيوي رسيد اما ضربه اين بازيکن با بي دقتي به بيرون رفت.
دقيقه ٢٠: حرکت زيباي فولادي ها با پاس رحيم زهيوي به جانفزا رسيد اما ضربه است بازيکن با اختلاف کم به بيرون رفت، ناصري نيز هرچه تلاش کرد نتوانست ضربه جانفزا را به سمت دروازه حريف قطع کند.
دقيقه ٢٨: کرنر مستقيم رحيم زهيوي با اختلاف بسيار کم از دروازه تيم سپيدرود رشت به بيرون رفت.
دقيقه ٣٠: ضربه آزاد دقيق مدافع چپ سپيدرود در محوطه جريمه را موسوي با ضربه سر زد مه با اختلاف بسيار اندک از دروازه مراديان به بيرون رفت.
دقيقه ٥٣: پاس عمق عالي نويدعاشوري به رحيم زهيوي رسيد اما اين بازيکن در حالت تک به تک نتوانست موفق شود و دروازه بان سپيدرود با يک واکنش خوب سد راه مهاجم سوسنگردي شد، زهيوي توپ برگشتي را نيز نتوانست وارد دروازه کند.
دقيقه ٥٥: شوت از راه دور توحيد غلامي در اختيار احسان مراديان قرار گرفت.
دقيقه ٧٢: ضربه آزاد زيباي محمد نزهتي را احسان مراديان دروازه بان فولاد با يک واکنش عالي فع کرد.

در حاشيه
* احمد عبدالله‌زاده مجددا به ترکيب فولاد برگشته و در خط مياني به ميدان مي‌رود.
*پيش از شروع بازي سيد سيروس پورموسوي به شدت تشويق شد.
*حسين کعبي دفاع سابق فولاد که به دليل سه کارته بودن در اين ديدار غايب است، از جايگاه وي آي پي بازي را تماشا مي کند.
* حامد لک دروازه بان فولاد که به دايل اخراج در بازي قبل از اين بازي محروم است در جايگاه ويژه حضور دارد.
*بعد از گذشت ٢ دقيقه از بازي ايمان مبعلي راهي نيمکت تيمش شد.
*اسکوربورد ورزشگاه غدير خاموش است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی