Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي نفت تهران از ديدار با پارس جم در هفته چهاردهم مي‌گويد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، حميد درخشان پيش از ديدار تيمش برابر پارس جنوبي جم اظهار کرد: در وضعيتي هستيم که کار براي ما سخت‌تر شده است. با توجه به تغيير و تحولات در جام باشگاه‌هاي آسيا، تيم ما از نظر روحي و رواني متحول و سختي‌ها بيشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تيمي بازي مي‌کنيم که جايگاه خوبي در جدول دارد. حريف شرايط خوبي داشته و مشکلات ما را ندارد و با تمرکز بالا بازي مي‌کند. سعي مي‌کنيم جلوي اين تيم بازي خوبي انجام دهيم چون سه امتياز بازي براي ما حائز اهميت است. اگر داوران عزيز اجازه بدهند مي‌خواهيم سه امتياز را بگيريم. فکر مي‌کنم مظلوم‌تر از تيم ما وجود ندارد. ان‌شاء‌الله اشتباهات داوري در اين بازي رقم نخورد و يک بازي خوب انجام دهيم و جايگاه خودمان در جدول را تغيير بدهيم.
او درباره جايگاه اين تيم در جدول رده بندي گفت: فاصله زيادي با تيم‌هاي بالاتر نداريم. با يک برد از رده پانزدهم جدا مي‌شويم، با يکي دو باخت هم پايين مي‌رويم. اين وضعيت براي ساير تيم‌ها است. وضعيت تيم ما حاد است. در عمرم چنين مشکلاتي را در هيچ باشگاهي نديدم. بازيکنان تيم تلاش زيادي مي‌کنند. همه اين‌ها موجب واگذاري نتيجه نمي‌شود. اميدوارم بازي را ببريم و از انتهاي جدول جدا شويم و در نيم فصل هم بتوانيم تيم را تقويت کنيم.
سرمربي نفت تهران درباره دغدغه مالي بازيکنان تيم و احتمالي جدايي از نفت تهران گفت: من به بازيکنان حق مي‌دهم. نمي‌توان بازيکني را به زور جايي نگه داشت. بايد مشکلاتش حل شود که با دلش بازي کند. وقتي کار را شروع کرديم مشکل داشتيم و هنوز هم مشکل داريم. وقتي مشکل ذهني داشته باشد، تيم لطمه مي‌خورد. در نهايت تيم نتايج خوبي را نمي‌گيرد و بازي خوبي ارائه نمي‌دهد. شرايط را درک مي‌کنم و ان‌شاء‌الله صاحب باشگاه زودتر ترتيب اثر بدهد. من هم مانند سايرين هستم. اگر شرايط سخت شود، کار کردن براي من هم سخت مي شود.
درخشان درباره وضعيت داوران و اشتباهاتي که رخ مي‌دهد گفت: نمي ‌گويم عمدي است اما بعضي تيم‌ها از اشتباهات اذيت مي‌شوند. سه امتياز خيلي مهم است. وقتي شش امتياز از طريق داور از تيم ما گرفته مي‌شود، خيلي اذيت مي‌شويم. اميدوارم قصد و غرضي نباشد. نمي‌دانم چرا فقط به سراغ ما مي‌آيند.
سرمربي نفت تهران درباره بردهاي کم گل نفت تهران در ليگ برتر گفت: مشکل بزرگي است. اين مشکل در نيم فصل حل مي‌شود که بتوانيم بازيکن بگيريم. تمام موجودي ما اين بازيکنان هستند. تمام تلاش خود را هم انجام مي‌دهند. قبل از فصل مي‌توانستيم بازيکن بگيريم که اين اتفاق رخ نداد. تيم بايد گل بزند و گل نخورد اما ما اين شرايط را نداريم. يکي، دو بازيکن در خط حمله داريم که امکان دارد چهار هفته وضعيت خوبي نداشته باشد. اگر مي‌خواهيم در ليگ بمانيم بايد تقويت شويم. بحث ليگ قهرمانان آسيا که منتفي شده است. اگر اين اتفاق رخ ندهد هيچ تضميني براي گرفتن بازيکن نيست.
درخشان گفت: به آقاي جهانيان مي‌گويم هر چه زودتر بايد فکري به حال اين قضايا کند. اگر دير شود، جاي جبران نيست. اگر امروز اين کار بشود، مي‌توانيم جبران کنيم. به جهانيان مي‌گويم براي رفع مشکلات تصميم بگيرد. اگر دير شود، کسي به باشگاه کمک نمي‌کند.
او درباره اين که آيا جهانيان مالک تيم است گفت: تا اين لحظه مالک تيم است و خرج هتل و تيم را مي‌دهد. بايد وضعيت مالکيت تيم مشخص شود. با کمترين بضاعت ممکن کار مي‌کنيم. نيامديم اين‌جا که از بي پولي صحبت کنيم. ما با کمترين بازيکنان موجود کار مي‌کنيم و اگر مشکلات حل نشود، جاي جبران نيست.
451

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!

حسین پورحمیدی در ضربات پنالتی مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشت.

طرفداری | حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور، در یک شب پرفراز و نشیب، ابتدا با عملکرد ضعیف خود در برابر ذوب‌آهن و نساجی، مورد انتقادات شدید هواداران قرار گرفت و اشک‌های او در رختکن گواه عمق این بحران بود.

اما در ضربات پنالتی بازی با ذوب‌آهن، ورق به طور کامل برگشت و پورحمیدی با نمایشی درخشان، دو پنالتی را مهار کرد و نقش کلیدی در صعود تراکتور به مرحله بعد ایفا کرد.

این عملکرد رستگاری‌گونه، بار دیگر اعتماد هواداران را به پورحمیدی جلب کرد و اشک‌های او این بار به اشک‌های شادی تبدیل شد.

پورحمیدی که پیش از این به عنوان یک پنالتی‌گیر قهار شناخته نمی‌شد، در این دیدار گویی طلسم‌شکنی کرد و با واکنش‌های تماشایی خود، دروازه تراکتور را نجات داد. مهار دو پنالتی و برخورد یک پنالتی دیگر به تیرک دروازه، شاهکار او در این بازی بود.

عملکرد درخشان پورحمیدی در ضربات پنالتی، نه‌تنها تراکتور را از حذف نجات داد، بلکه او را به عنوان یک قهرمان در نزد هواداران تبدیل کرد.

شعارهای تمجیدآمیز هواداران در پایان بازی، نشان‌دهنده این بود که پورحمیدی بار دیگر اعتماد آنها را به دست آورده است.

حالا نوبت پورحمیدی است که از این فرصت دوباره به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و با تداوم عملکردهای درخشان خود، جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان اول تراکتور تثبیت کند.

این کابوس و رستگاری در یک شب، می‌تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای پورحمیدی باشد و او را به دروازه‌بانی تبدیل کند که در لحظات حساس، یار و یاور تیمش باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم