Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@12:23:08 GMT

گزارش زنده؛ سپاهان 1- استقلال خوزستان 0

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۵۶۷۴

گزارش زنده؛ سپاهان 1- استقلال خوزستان 0

خبرگزاري آريا - سپاهان در حالي که مي توانست چند بار دروازه استقلال خوزستان را باز کند، تير دروازه ها و شيخ ويسي مانع اين امر شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در چارچوب رقابت‌هاي هفته چهاردهم ليگ برتر امروز تيم هاي سپاهان و استقلال خوزستان در يک مسابقه جذاب به مصاف يکديگر رفتند. سپاهان بعد از شکست مقابل صنعت نفت به دنبال جبران در اين بازي خانگي است و استقلال خوزستان نيز با بردي که هفته پيش در برابر پيکان به دست آورد روحيه بالايي دارد و براي ادامه روند خوبش به زمين رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بي ترديد تقابل عبدالله ويسي سرمربي سال گذشته سپاهان که امسال روي نيمکت استقلال خوزستان مي نشيند، با طلايي پوشان جذاب خواهد بود.
با گزارش زنده اين مسابقه همراه "ورزش سه" باشيد:
هفته چهاردهم ليگ برتر/9 آذرماه 96/ ساعت 15:15
ورزشگاه نقش جهان اصفهان/ تماشاگر: حدود 10 هزار نفر
داور: روح الله شريفي کمک ها: سعيد علي نژاديان و حسن انتظاري داور چهارم: علي ميرغفاري
سپاهان:
مهدي صدقيان، حسن جعفري، مهدي رحيمي،‌ سياوش يزداني، سعيد آقايي، سرلک، علي کريمي، حسين‌پاپي(70-مهرداد محمدي)، جلال الدين علي محمدي،مروان حسين(46- رضا ميرزايي) و ساسان انصاري
سرمربي: زلاتکو کرانچار
استقلال خوزستان:
وحيد شيخ‌ويسي، مهرداد پورابوالقاسم، موسي کوليبالي، محمدعلي فرامرزي، عقبل کعبي، ميثم دورقي، حکيم نصاري، سعيد زارع، يونس دلفي، طالب ريکاني(59- وحيد نامداري) و جونيور ماريني
سرمربي: عبدالله ويسي
دقايق حساس
دقيقه 2: ضربه حسين پاپي با پاي چپ از کنار دروازه وحيد شيخ ويسي عبور کرد.
دقيقه 7: ارسال کرنر روي دروازه استقلال خوزستان با ضربه سر علي کريمي همراه شد اما توپ به بيرون رفت.
دقيقه 12: ضربه ايستگاهي خوب حکيم نصاري بازيکن استقلال خوزستان را صدقيان عالي به کرنر فرستاد.
دقيقه 16: ارسال حسن جعفري روي دروازه استقلال خوزستان با اشتباه پورابوالقاسم همراه شد و توپ جلوي مروان حسين افتاد اما او نتوانست ضربه نهايي را براي بازکردن دروازه بزند.
دقيقه 20: ضربه فوق العاده حسين پاپي به تير دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد و به زمين برگشت.
دقيقه 25: ساسان انصاري با حرکتي زيبا به گوشه محوطه جريمه استقلال خوزستان رفت و توپ را به دهانه دروازه فرستاد اما هم تيمي هايش نتوانستند ضربه نهايي را بزنند.
دقيقه 27: ضربه خطرناک عقيل کعبي راهي به دروازه سپاهان پيدا نکرد و به بيرون رفت.
دقيقه 33: ضربه محکم جلال علي محمدي را وحيد شيخ ويسي با مشت برگرداند.
دقيقه 35: وحيد شيخ ويسي دروازه بان استقلال خوزستان در دو صحنه به زيبايي ناجي تيمش شد و نگذاشت ضربات ساسان انصاري و مروان حسين به ثمر بنشيند.
دقيقه 38: ضربه سر زيباي سياوش يزداني تير افقي دروازه استقلال خوزستان را به لرزه در آورد.
دقيقه 53: ساسان انصاري توپ را عالي جلو برد و آن را به علي کريمي سپرد؛ هافبک ملي پوش سپاهان قصد داشت از پشت محوطه با ضربه اي فني دروازه را باز کند اما توپش راهي به دروازه نيافت.
دقيقه 63: برخورد عقيل کعبي با سياوش يزداني در محوطه جريمه استقلال خوزستان باعث سرنگوني دو بازيکن شد. در حالي که يزداني اعتقاد به خطاي پنالتي داشت، داور اعلام خطا به سود تيم اهوازي کرد.
دقيقه 69: حرکت تيمي خوب بازيکنان سپاهان به علي محمدي رسيد؛ او در موقعيت تک به تک با شيخ ويسي توپ را به سينه دروازه بان استقلال خوزستان کوبيد و کرنر گرفت.
درحاشيه
*در دقايق ابتدايي مسابقه کادرفني استقلال خوزستان بازيکنان اين تيم را به کنار زمين فراخواند و ثانيه هايي با آنها صحبت کرد که اين موضوع باعث توقف چند دقيقه اي بازي شد.
*عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان با اعضاي کادرفني سپاهان برخورد بسيار گرمي داشت.
*برخي از بازيکنان سپاهان قبل از مسابقه به سمت عبدالله ويسي رفتند و با سرمربي سابق شان خوش و بش کردند.
* موسي کوليبالي، طالب ريکاني و فريد بهزادي کريمي از استقلال خوزستان به سمت نيمکت سپاهان رفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است. آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

از آنطرف پرسپولیس در پی جبران نتیجه لیگ برابر اراکی‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی است و نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورزشگاه امام خمینی اراک/

تیم داوری: امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی، کیوان علیمحمدی/ناظر: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس:
امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آلکثیر
سرمربی: اوسمار

دیگر خبرها

  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰