Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنج شنبه) به مصاف سپیدرود رشت رفت و در ادامه روند خوب خود موفق شد حریفش را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و به رتبه دوم جدول رده بندی برسد.

ترکیب میزبان:

احسان مرادیان، ایوب والی، عبدالله کرمی، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی (46-امیر زلیکانی)، احمد عبدالله‌زاده (76-ایمان مبعلی)، سینا مریدی، علی اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، فرشاد جانفزا (74-صابر حردانی) و رحیم زهیوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی: سید سیروس پورموسوی

ترکیب میهمان:

سید محمد حسینی، سید احمد سیدآهی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماس‌خاله (64-جواد آقایی‌پور)، توحید غلامی(67-میثم تهیدست)، میثم فردوسی، شهاب کرمی (50-میعاد یزدانی)، حمید ملکی، عماد میرجوان، پویا نزهتی و میلاد قربان‌زاده.
سرمربی: علی نظرمحمدی

داور: روح‌الله شریفی؛ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان، حسن انتظاری و علی میرغفاری/ ناظر: رسول فروغی.

کارت زرد: احسان مرادیان

کارت قرمز: -

استادیوم: غدیر اهواز/ تماشاگر: کمتر از 5 هزار نفر

غایب بزرگ: حامد لک

دیدار قبلی 2 تیم: با توجه به این که سپیدرود اولین فصل حضور در لیگ برتر را پشت سر می گذارد، این دو تیم برای اولین بار رودرروی همدیگر قرار گرفتند.

وضعیت جدول: فولاد خوزستان با این پیروزی 26 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد تا در یک امتیازی پرسپولیس صدرنشین قرار بگیرد. سپیدرود هم با 12 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفت.

شرح گل:

دقیقه 17: پاس سینا مریدی به رحیم زهیوی رسید و این بازیکن بعد از حرکت تکنیکی زیبا، ضربه خود را روانه دروازه کرد که به گل اول بازی تبدیل شد.

دقیقه 77: شروع مجدد خوب احسان مرادیان، دروازه بان فولاد با اشتباه مدافع سپیدرود به صابر حردانی رسید و او با یک ضربه دقیق، اختلاف را به دو گل رساند.

دقیقه 81: سانتر از راست بازیکنان تیم سپیدرود در محوطه جریمه با ضربه سر میثم تهی دست به بالای دروازه فولاد چسبید تا اختلاف یک گل شود.

دقایق حساس

دقیقه ١: اوت دست بلند پیمان شیرزادی بعد از برخورد به مدافعین رشتی به ناصری رسید اما این بازیکن در موقعیت عالی توپ را به بیرون زد.

دقیقه ١٠: پاس بلند سینا مریدی پشت مدافعین به رحیم زهیوی رسید اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت.

دقیقه ٢٨: کرنر مستقیم رحیم زهیوی با اختلاف بسیار کمی از دروازه تیم سپیدرود رشت راهی اوت شد.

دقیقه ٣٠: ضربه آزاد دقیق مدافع چپ سپیدرود در محوطه جریمه را موسوی با ضربه سر زد که با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه ٥٣: پاس عمقی عاشوری به زهیوی رسید اما این بازیکن در حالت تک به تک نتوانست کاری از پیش ببرد و در برگشت نیز ناکام بود.

دقیقه ٧٢: ضربه آزاد زیبای نزهتی را احسان مرادیان، دروازه بان فولاد با یک واکنش زیبا برگرداند.

بازی از نگاه سکوها

* احمد عبدالله‌زاده مجددا به ترکیب فولاد برگشت.

*پیش از شروع بازی سید سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد به شدت تشویق شد.

*حسین کعبی و حامد لک، دو غایب بزرگ دو تیم از روی سکوها نظاره گر بازی بودند.

*بعد از گذشت ٢ دقیقه از بازی، ایمان مبعلی روی نیمکت نشست.

*اسکوربورد ورزشگاه غدیر خاموش بود.

بازنده بزرگ: علی نظرمحمدی

مرد میدان: رحیم زهیوی

604

فولاد خوزستان سپیدرود لیگ برتر فوتبال پورموسوی فولاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان