Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:52:51 GMT

آمار خفگی بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۶۷۷۵

آمار خفگی بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مونوکسید کربن گازی بی رنگ و بی بو است که خطر مرگ را به همراه دارد. با نزدیک شدن به فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی، باید لوله‌های بخاری را قبل از روشن کردن آن‌ها بررسی کرد تا از باز بودن مسیر دودکش مطمئن شد.
آمار پزشکی قانونی نشان می‌دهد در سال گذشته ۸۳۶ نفر در ایران بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

خطر گاز گرفتگی در کمین است + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی کامپیوتری ناسا پدیده‌های نجومی را آموزش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، سازمان هوانوردی و فضای ایالات متحده، ناسا، یک بازی کامپیوتری جدید راه اندازی کرده است تا به بچه‌ها کمک کند درباره پدیده نجومی خورشید گرفتگی قبل از خورشید گرفتگی کامل در ۸ آوریل (ماه آینده) آشنا شوند. به گفته منجمان طی خورشیدگرفتگی ماه آینده سراسر آمریکای شمالی تحت تاثیر این رویداد قرار می‌گیرند.

بازی اسنپ ایت (Snap It) از بازیکنان می‌خواهد که به مسافر بین ستاره‌ای کمک کنند تا در سفر خود به زمین از خورشید عکس بگیرد. این بازی برای کودکان هفت ساله به بالا طراحی شده است، با آموزش‌هایی درباره اینکه ماه چگونه نور خورشید را در هنگام خورشید گرفتگی مسدود می‌کند.

خورشید گرفتگی کامل در ۸ آوریل از مکزیک، ایالات متحده و کانادا عبور می‌کند و از اقیانوس آرام جنوبی آغاز می‌شود.

 بازی طراحی شده توسط ناسا دارای یک شخصیت بیگانه است که از سیاره‌ای که خورشید گرفتگی را تجربه نمی‌کند، بازدید می‌کند و زمانی رخ می‌دهد که ماه از بین زمین و خورشید عبور می‌کند. هدف این بازی گرفتن ۲۰ عکس از کسوف و سایر اشیایی است که از مقابل خورشید عبور می‌کنند.

 سیاره زمین در معرض تغییرات و رویداد‌های زیادی قرار گرفته است که برخی از آنها می‌تواند برای ما بسیار جالب و مهم باشند. این تغییرات شامل پدیده‌هایی، چون کسوف خورشیدی است که ممکن است بر روزمرگی و زندگی ما تاثیر مثبت و یا منفی داشته باشد.

این بازی تعاملی که به تازگی منتشر شده است، کودکان را در قالب یک مامور فضایی قرار داده و آنها را در مراحل مختلفی در جهان فضایی وا می‌دارد تا در انتها به اهدافی کمک کنند و از این تجربیات آموزش ببینند.

این بازی همچنین به کودکان کمک می‌کند تا مفهوم کسوف خورشیدی را به خوبی درک کنند و به آنها شرح دهد که چگونه این پدیده نیاز به هوشیاری و دقت دارد. به علاوه با انجام ماموریت‌های مختلف و شرکت در مسابقات، کودکان می‌توانند مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و تجربه‌ی یک بازی آموزشی و سرگرم‌کننده را داشته باشند.

از این رو، بازی «اسنپ ایت!» ارزشمند است و جذابیت بالایی دارد که نه تنها سرگرمی برای کودکان فراهم می‌کند بلکه به آنها اطلاعات مفیدی در مورد پدیده‌های نجومی مهم یاد می‌دهد. این بازی می‌تواند کودکان را به دنیای پرماجرای خارج از زمین علاقه‌مند کند و آنها را برای مطالعه و پژوهش در این زمینه الهام بخشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی کامپیوتری ناسا پدیده‌های نجومی را آموزش می‌دهد
  • آب گرفتگی معابر در دهلران
  • بارش‌ها در کردستان تا روز چهارشنبه ادامه دارد
  • استنشاق گاز در پی نقص لوله بخاری جان ۲ جوان را گرفت
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • مونوکسید کربن جان مادر و فرزندی را گرفت
  • ایران تخلیه ، بهترین انتخاب برای خدمات لوله بازکنی
  • فوت ۲ یاسوجی بر اثر گاز گرفتگی
  • از شوینده‌های با پایه الکلی برای گند زدایی میوه و سبزی استفاده نشود
  • مسمومیت با مونوکسید کربن جان ۲ نفر را در یاسوج گرفت ‌