Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سبزوار- ايرنا- رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: معلوليت نه تنها عامل بازدارنده نيست بلکه در بسياري از عرصه ها موجب رشد و تعالي بيشتر در بهره‌مندي از مواهب الهي بوده و بهره‌گيري از ذوق و قريحه و هنرها نزد اين عزيزان چشمگير و پر فروغ است.

به گزارش ايرنا، علي لاريجاني در پيامي به جشنواره ملي `شعر به توان آسمان`، ويژه افراد داراي معلوليت در سبزوار، که توسط رمضانعلي سبحاني فر نماينده مردم سبزوار در مجلس قرائت شد، افزود: شوق و اشتياق انسان در دستيابي به معرفت و ذات الهي و حصول به مباني خلقت همواره متولد و جلوه گر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين پيام آمده است: سرشت انسان سرشار از معنويت و جاودانگي است که به مدد آن مي‌تواند به شناخت و فهم از نشانه هاي آفرينش و کمال خداوند دست يابد.
در بخش ديگري از پيام رئيس مجلس آمده است: تمامي نوع بشر داراي اين سرشت هستند و ميزان توانايي بهره‌مندي از اين موهبت الهي در تمامي آدم ها يکسان بوده و هيچ کس به دليل محدوديت يا کاستي محروم و يا محدود از اين امر نيست.
در بخش ديگري آمده است: عزيزان معلول در بسياري از عرصه ها توانايي و استعداد خويش را به نمايش گذاشته اند و چه بسا افتخارات فراواني را براي ملت و کشور به ارمغان آورده اند که اين به معناي اراده قوي و مصمم آنان در راه زندگي و دستيابي به مراتب بالاتر است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي افزوده است: برگزاري جشنواره ملي شعر به توان آسمان فرصت مغتنمي در جهت ارائه شايستگي‌ها و نبوغ عزيزان معلول در عرصه شعر ادب و فرهنگ است که به طور قطع دستاورد آن در تشويق به ارائه آثار بهتر و بيشتر و شکوفايي ذوق و نبوغ آنان کمک شايان خواهد داشت.
لاريجاني آورده است: اينجانب ضمن تقدير از برگزارکنندگان اين اقدام فرهنگي، اميدوارم همواره شاهد و ناظر موفقيت‌هاي عزيزان معلول در تمامي عرصه‌هاي زندگي باشيم.
* رئيس سازمان بهزيستي: زبان هنر زمينه آشنايي با مشکلات معلولان را فراهم آورده است
رئيس سازمان بهزيستي نيز در پيامي به اين جشنواره ملي، نوشت: زبان هنر و گويش عشق و مهر زمينه هاي آشنايي بيشتر مخاطبان با رويکردها، گستره فعاليتها، مشکلات، چالشها و مسائل حوزه معلولين را فراهم آورده است.
به گزارش ايرنا، انوشيروان محسني بندپي در پيام خود آورده است: خداوند گوهر عشق را در نهاد آدمي به وديعه نهاده و هنر به عنوان يکي از نمودهاي بروني اين امانت الهي ابزار تأثيرگذاري است که به تمامي افراد، صرف نظر از محدوديتهاي جسمي ايشان فرصت بروز و شکوفايي استعدادهاي خود را مي دهد.
در بخش ديگري از پيام رئيس سازمان بهزيستي آمده است: جشنواره ملي شعر معلولان (به توان آسمان) که با حضور جمعي از معلولان کشور در سبزوار برگزار شده، فرصت مغتنمي براي هنرمندان نوانديش است تا با حضور فعال از حصار معلوليتها فراتر رفته و در سايه ايمان و خود باوري شکوفا شوند.
محسني بندپي افزوده است: معلولان توانسته اند با زبان هنر و گويش عشق و مهر، به دور از هرگونه محدوديت، زمينه هاي آشنايي بيشتر مخاطبان با رويکردها، گستره فعاليتها، مشکلات، چالشها و مسائل حوزه معلولان را فراهم آوردند و افزايش مشارکت و همدلي اهالي هنر در فرآيندهاي اجتماعي بيش از پيش ميسر شود.
جشنواره ملي شعر به توان آسمان، ويژه معلولان روز پنجشنبه در تالار شريعتي دانشگاه حکيم سبزواري برگزار شد.
سبزوار در 230 کيلومتري غرب مشهد مقدس قرار دارد
خبرنگار: حميد دلاوري هروي ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
8145/7495/5132
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری از سوی دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: این دوره از جایزه ملی تعالی گردشگری با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌ بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌ گذاشتن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. تمام بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • فیلم/ اژه‌ای: برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود