Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@04:14:09 GMT

بهترين زمان براي کوتاه کردن ناخن پا

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۸۹۲۵۰

بهترين زمان براي کوتاه کردن ناخن پا

خبرگزاري آريا - همه مردم به خصوص کساني که ديابت دارند بايد اهميت بيشتري به بهداشت پاهايشان بدهند.
به گزارش گروه فضاي مجازيخبرگزاري ميزان، همه افراد به ويژه کساني که ديابت دارند بايد بيش از بقيه به سلامت پاهايشان اهميت دهند و کفش‎‏هاي مناسب انتخاب کنند. وقتي فردي دچار ديابت است خون نامناسب در رگ‎هاي پا به گردش درمي‎آيد و همين امر باعث مي‌‏شود آسيب پذيري پاها بيشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زير توصيه‌هايي ارائه مي‌کنيم که توجه به آنها به سلامتي پاها کمک مي‌کند:
کفش مناسب
در خريد کفش دقت کنيد که نه تنها از نظر سايز بلکه از نظر فرم، بهترين حالت را براي پاهايتان داشته باشد. کفشي که هرچقدر با آن قدم بزنيد دچار مشکل نشويد.
پاشنه مناسب
کفشي که انتخاب مي‏‌کنيد بايد به اندازه استاندارد پاشنه داشته باشد. وقتي قرار است آن را بخريد بايد کفش را بپوشيد و با آن قدم بزنيد، آن وقت متوجه مي‌‏شويد که پاشنه مناسب است يا نه.

محافظت
پاها قسمتي از بدن هستند که شايد به اندازه ديگر عضوها مورد توجه نباشند اما زماني که ديابت داريد، بايد هر شب با چشم و دستانتان آن‌ها را بررسي کنيد و هرگونه مشکل احتمالي را خيلي سريع با پزشکتان در ميان بگذاريد.
پوست پا
از مرطوب و نرم بودن پوست پا مخصوصا در کف آن مطمئن شويد. خشکي پوست پا احتمال عفونت را افزايش مي‌دهد. لوسيون‌هاي مناسب به پايتان بزنيد، از حمام که مي‎آيد پاها به خصوص بين انگشتان را به خوبي خشک کنيد و هر بار آن‌ها را از کفش در مي‎آوريد بشوييد.
ناخن پا
حداقل هفته‎اي يک بار ناخن‌هاي پاهايتان را کوتاه کنيد. سعي کنيد به بهداشت ناخن پا اهميت دهيد. ناخن پا وقتي بلند شود به اندازه ناخن دست ديده نمي‏‌شود و به همين دليل توجه به آن کمتر است. اما بايد مدام تميز، مرتب و کوتاه شوند.
منبع: درنگ
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرارو، به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

عوارض مصرف زیاد قهوه ؛ مقدار مجاز مصرف قهوه در روز | محاسن و مضرات قهوه را بشناسید کد خبر 846630 برچسب‌ها خبر مهم بیماری - کبد قهوه

دیگر خبرها

  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • مورینیو: با ناراحتی منچستریونایتد را ترک کردم؛ به تن هاخ زمان دادند، به من نه!
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟