Web Analytics Made Easy - Statcounter

متس هوملس کنجکاو است تا با سرمربی بعدی بایرن مونیخ آشنا شود!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع آلمانی بایرن مونیخ از سرمربی احتمالی تیمش می گوید.

هوملس کنجکاو است تا بداند سرمربی بعدی بایرن مونیخ چه کسی است.

به گزارش اسکای آلمان، بعد از اخراج کارلو آنچلوتی از بایرن مونیخ، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند یوپ هاینکس را به طور موقت به تیم بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز های گذشته نام هایی چون، توخل، کلوپ یا حتی یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان نیز برای هدایت بایرن در فصل های آینده شنیده شده اند. به هر حال هنوز معلوم نیست سرمربی بعدی باواریایی ها چه کسی خواهد بود. متس هوملس، مدافع تیم ملی آلمان و این تیم در این باره صحبت کرده است.

او درباره مربی بعدی بایرن مونیخ گفت:

چیزی درباره مربی آینده تیممان نمی دانم ولی بسیار کنجکاو هستم که ببینم در آخر چه کسی به تیم می آید. مربیان خوب زیادی وجود دارند. آن ها هر روز در روزنامه ها به باشگاه لینک می شوند اما راستش را بخواهید من خیلی کم روزنامه می خوانم! گزینه را در نظر ندارم. مهم این است که سرمربی جدید فلسفه و سبک بازی اش با تیم همخوانی داشته باشد. سرمربی تیمی مانند بایرن مونیخ باید توانایی رهبری تیمش را داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد

سرمربی موفق استون ویلا همچنان به کار در این باشگاه ادامه خواهد داد

طرفداری | با وجود اصرار منابع آلمانی به علاقه بایرن مونیخ برای همکاری با اونای امری، این سرمربی اسپانیایی تصمیم به امضای قرارداد تازه‌ای با استون ویلا گرفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، استون ویلا برای تمدید قرارداد اونای امری تا سال 2027 به توافق نهایی دست یافته است. این سرمربی 52 ساله که از پاییز 2022 هدایت استون ویلا را در دست دارد، در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تیمش را به نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا رسانده است. 

مالکان استون ویلا مایل هستند اونای امری به «سرالکس فرگوسن» باشگاه‌شان تبدیل شود و تعهد ادامه‌دار امری به استون ویلا، شایعات پیوستن او به بایرن مونیخ و یا هر تیم دیگری را به پایان خواهد رساند. ساعاتی پیش از آلمان خبر رسید که رالف رانگنیک گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد