Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «عرق سرد» جدیدترین ساخته سهیل بیرقی روزهای پایانی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نخستین تصویر از باران کوثرى در نقش نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان در فیلم سهیل بیرقی می بینید. فیلمبرداری فیلم سینمایی «عرق سرد» جدیدترین ساخته سهیلی بیرقی درباره نیلوفر اردلان روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام صحنه‌های فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود و براساس برنامه‌ریزی انجام شده فیلمبرداری اواخر مردادماه به پایان می‌رسد.

سهیل بیرقی که پیش از این فیلم «من» را ساخته و مورد توجه منتقدان و کارشناسان قرار گرفت و مخاطب هم اقبال خوبی نسبت به اثر داشتند، بیرقی فیلم جدیدش را با بازی باران کوثری، امیر جدیدی، لیلی رشیدی، هدی زین‌العابدین و سحر دولتشاهی جلوی دوربین برده است. تمام صحنه‌های فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود و بازی بازیگران اصلی هنوز به اتمام نرسیده است.

با توجه به زمان‌ اتمام فیلمبرداری جدیدترین ساخته‌ سهیل بیرقی، رونمایی فیلم در جشنواره‌ فیلم فجر خواهد بود.

سهیل بیرقی نویسنده و کارگردان، کامران حجازی مجری طرح و مدیر تولید، فرشاد محمدی مدیر فیلم‌برداری،مهدی صالح کرمانی صدابردار، ایمان امیدواری طراح چهره پردازی، امیرحسین شجاعی عکاس و مهدی داوری به عنوان تهیه‌کننده در تولید این فیلم همکاری دارند.

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۸۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • آغاز پیش‌تولید سریال «مستوره اردلان» در کردستان
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • بارش باران در اروند
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس